x

שיתוף הפרויקט

סגור
2

אורית חשאי

מייסדת Brayola

אורית חשאי / צילום: ענבל מרמרי

תחום: פאשן טק / הפיתוח: מרקטפלייס להלבשה תחתונה / הקמה: 2012 / גיוס: 10 מיליון דולר / גיל: 41

תחום: פאשן טק / הפיתוח: מרקטפלייס להלבשה תחתונה / הקמה: 2012 / גיוס: 10 מיליון דולר / גיל: 41

להקים סטארט–אפ. "המיזם הראשון שלי היה האתר mit4mit, תוך כדי שהייתי שכירה. זה התחיל כאתר מחתרתי, ואחרי כמה חודשים הפך ויראלי. גיליתי שזה מה שנקרא להיות יזם, ושזה מאוד נעים לי. הבנתי שאם אני יכולה לקודד את החלומות של עצמי, אין סיבה שאעשה את זה בשביל חברות אחרות, ועזבתי את קומברס.

"אחרי שמכרתי את mit4mit, לפני תשע שנים, ידעתי שאני רוצה משהו שיהיה ענקי ולא בישראל, כי פה, מה לעשות, יש רק כ–9 מיליון תושבים. במשך שנתיים למדתי את תחום ההשקעות בעולם האינטרנט והמובייל, ראיתי אתרים שמוכרים נעליים, בגדים ואיפור, ורק בשביל חזיות צריך ללכת לחנות.

"החלטתי שאהיה הראשונה להציע את זה אונליין. זיהיתי כאב שהוא לא רק שלי, כי כל אישה ששאלתי אותה אמרה שהיא שונאת לקנות חזיות, ויצרתי מרקטפלייס שמוכר את המותגים הקיימים בשוק בטווח מחירים של 20–200 דולר".

לנהל את הלחץ. "לכל עובד יש את הבעיות שלו, המשימות שלו, ואת הלחץ שאיתו הוא מתמודד ושנראה לו כרגע הכי קריטי. וכולם מגיעים אליי, ומלחיצים אותי. אז אני מראש מעדכנת את כולם מה הדבר הכי חשוב עכשיו, וככה הם מבינים שמה שנראה להם נורא לחוץ הוא לא כזה קריטי. זה מיד מוריד אצלם את רמת הלחץ, וכשזה מגיע אליי זה כבר בא ממקום הרבה יותר שקט.

הצג עוד...