x

שיתוף הפרויקט

סגור
20

גלית אריזון

מייסדת-שותפה, Weezmo

גלית אריזון / צילום: ענבל מרמרי

תחום: בינה מלאכותית, retail tech / הפיתוח: מנוע המלצות וניתוח צרכנים ממוקד לקמעונאים / הקמה: 2015 / גיוס: 1.7 מיליון דולר / גיל: 45

תחום: בינה מלאכותית, retail tech / הפיתוח: מנוע המלצות וניתוח צרכנים ממוקד לקמעונאים / הקמה: 2015 / גיוס: 1.7 מיליון דולר / גיל: 45

להקים סטארט–אפ. "הייתי מנהלת לקוחות אסטרטגיים בתעשיית הרכב, ומנהלת יחידה עסקית בשופרסל פיננסים, ואז החלטתי להתמקצע במדיום הדיגיטלי. היזם של Weezmo, שי רייטן, פנה אליי כדי להתייעץ אם המוצר יהיה רלוונטי וישים לקמעונאים, ובאותה שיחה התאהבנו והבנו שזה הזמן שלי להשתלב במיזם".

ללמוד מכישלון. "אחרי חצי שנת פעילות היינו קרובים מאוד לסגירת עסקה עם לקוח גדול בחו"ל, הכול הבשיל, הטיוטות נשלחו, לחצנו ידיים ואני חגגתי. אחרי כמה ימים, מסיבות שאינן קשורות, העסקה לא נחתמה. ליבי נשבר, והרגשתי שהאנרגיות מתרוקנות. לאחר שבוע ושיחות עם מנטורית שמלווה אותנו, הבנתי שאסור לחגוג עד שזה לא סגור, ושאסור לתת למכה קלה בכנף להשפיע על הדרך. בסופו של דבר, העסקה נחתמה שלושה חודשים לאחר מכן".

לנהל את הלחץ. "אני בנאדם עם אנרגיה אישית גבוהה, חיה את החיים בעוצמה, קמה מדי בוקר לרוץ ויוצאת לעבודה. סביבת לחץ גורמת לי להרגיש בשיאי, ועבודה בתנאי חוסר ודאות מרגשת ומרתקת אותי.

"בחיי האישים והמקצועיים אני בשלב שבו אני יכולה להרשות לעצמי להיות מוקפת רק באנשים שמקדמים אותי, מכילים אותי ומפרגנים לי. החיים עמוסים, ואין צורך לתחזק מערכות יחסים שאין בהן את ההדדיות הרצויה עבורי.

הצג עוד...