אפי נוה בפוסט בפייסבוק: מסיתים נגדי, דמי אינו הפקר

יו"ר לשכת עוה"ד כתב בפוסט: "3 שבועות של הסתה. יום יום, שעה שעה. אני מכבד את ההליך המתנהל, שותק וסופג ומבליג ולא מדבר עד לסיום ההליך, כי כך צריך נבחר ציבור לנהוג, אבל דמי אינו הפקר. והנה תוצאות ההסתה המתמשכת" • לפוסט צירף נוה תמונה של כרזות בהן מתנוססת תמונתו בתלבושת הנראית כמו תחפושת של "איפה אפי"

יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה / צילום: תמר מצפי
יו"ר לשכת עורכי הדין, אפי נוה / צילום: תמר מצפי

האם "פרשת ביקורת הגבולות" של יו"ר לשכת עורכי הדין, עו"ד אפי נוה, חוצה את גבולות ההסתה? לפני מספר שעות העלה נוה פוסט לעמוד הפייסבוק שלו, במסגרתו טען כי ההסתה נגדו עברה כל גבול, וביקש להבהיר כי דמו אינו הפקר.

בפוסט כותב נוה: "3 שבועות של הסתה. יום יום, שעה שעה. אני מכבד את ההליך המתנהל, שותק וסופג ומבליג ולא מדבר עד לסיום ההליך, כי כך צריך נבחר ציבור לנהוג, אבל דמי אינו הפקר. והנה תוצאות ההסתה המתמשכת".

לפוסט צירף נוה תמונה של כרזות בהן מתנוססת תמונתו בתלבושת הנראית כמו תחפושת של "איפה אפי", דמות מסדרת ספרי ילדים שנוצרה על-ידי הצייר הבריטי מרטין הנדפורד, ולבושה בחולצת פסים וכובע. בספרים אלה הקורא צריך לאתר את הדמות של אפי בתוך ציורים שונים, עמוסים בדמויות ובפרטים.

בכרזות עם תמונתו של נוה אשר צורפו לפוסט, קורא הכיתוב לחפש את אפי נוה. וכך נכתב שם: "שרדר מבקש את עזרת ציבור עורכי הדין בחיפושיו אחר אפי נוה הרמאי. כל היודע איפה אפי מתבקש ליצור קשר עם שי בטלפון...". 

צילום מסך מדף הפייסבוק של אפי נוה
 צילום מסך מדף הפייסבוק של אפי נוה

הרקע לכרזות היא חקירתו של נוה בחשד כי סייע לחברתו לצאת ולהיכנס לארץ מבלי שתחתים את דרכונה. החלטת המשטרה והפרקליטות בתיק טרם ניתנה.

*** חזקת החפות: עו"ד אפי נוה לא הורשע בכל עבירה, ועל כן הוא זכאי ליהנות מחזקת החפות. החקירה בעניינו טרם הסתיימה, ובשלב זה לא ידוע כיצד תסתיים. יש לזכור כי חשודים הם בחזקת חפים מפשע, כל עוד לא הורשעו בדין.