הסטארט-אפ הישראלי שיביא לאמריקאים את הארוחה הביתה

ה סטארט-אפ הישראלי Bringg, המפתח פתרון המסייע עבור קמעונאים להתמודדות עם אתגר הקילומטר האחרון, חתם על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי עם חברת משלוחי המזון האמריקאית DoorDash.

הסטארט-אפ הישראלי ברינגג (Bringg), המפתח פתרון המסייע עבור קמעונאים להתמודדות עם אתגר הקילומטר האחרון, חתם על הסכם לשיתוף-פעולה אסטרטגי עם חברת משלוחי המזון האמריקאית דור-דאש (DoorDash).

אחד האתגרים הגדולים היום בתחום הקמעונאות על רקע צמיחת הרכישות באונליין הוא הגעה עד לבית הלקוח, מה שמכונה אתגר "הקילומטר האחרון", ושיתוף-הפעולה בין השתיים אמור לשפר את הקושי האדיר שקמעונאיות חוות היום בתחום ואת חוסר הכדאיות הכלכלית שבו. הסטארט-אפ הישראלי ברינגג מציע שירות של ניהול מערך הלוגיסטי של משלוחים שאמור להתמודד עם האתגר הזה.

למה הכוונה? כך למשל, בימים של משחק ספורט גדול שבהם העומסים על מערכות הזמנת המשלוחים גדלות, ברינגג אמורה לשפר את ניהול המערך הלוגיסטי של דור-דאש ולהציע תגבורת של שליחים שיוכלו לאפשר לה להתמודד עם שעות העומס. זאת, במקום להחזיק כוח עבודה שאינו נחוץ באופן קבוע ולהתאימו להיקפי ההזמנות הקיימים בזמן אמת. כמו כן, לקוחות שישתמשו בפלטפורמה יוכלו לעקוב בזמן אמת אחר מיקום המשלוח וזמן הגעתו אליהם.

דור-דאש היא חברת משלוחי הסעדה הפועלת באופן דומה לתן ביס ומציעה שירותים משלוחי מזון ביותר מ-1,500 ערים בארה"ב ובקנדה. לפני כחודשיים דווח כי החברה גייסה 250 מיליון דולר נוספים, לאחר שבסבב הגיוס הקודם שלה השלימה גיוס של 535 מיליון דולר. דור-דאש מציעה, בדומה לאמזון פריים, מנוי חודשי לשירות שמאפשר קבלת משלוחי מזון ללא הגבלה בסכום של כ-10 דולרים.

ברינגג הישראלית כבר פועלת בארה"ב עבור ענקיות בינלאומיות דוגמת קוקה-קולה, וולמארט ואחרות.