היבוא של וילי פוד מתרחב: תייבא לישראל סדרת תחליפי חלב

ל"גלובס" נודע כי החברה בניהולו של מיכאל לובושיץ תייבא לישראל סדרת תחליפי חלב תחת השם "Euro Veg", שיתחרו בתחליפי החלב המצוננים של תנובה ושל שסטוביץ

אחרי הפרידה מארלה, חברת וילי פוד ממשיכה ומרחיבה את פעילות היבוא שלה. ל"גלובס" נודע כי החברה בניהולו של מיכאל לובושיץ תייבא לישראל סדרת תחליפי חלב תחת השם "Euro Veg". המוצרים יצטרפו למכירות מוצרי החלב שהחלה החברה לייבא לאחרונה בשם מחלבות יורו, ויתחרו בתחליפי החלב המצוננים של תנובה ושל שסטוביץ (תחת המותג אלפרו), כמו גם מותגי יבוא נוספים ומותג פרטי. 

מדובר בסדרת משקאות, ביניהם סויה, אורז, שיבולת שועל, שקדים, וגם סוגי משקאות שלא נמכרים כיום בישראל כמו משקה אורז קינואה ומשקה דוחן.

בנוסף תנסה וילי פוד להתחרות גם באסם, שהשיקה בשנה שעברה את סדרת אסם פלוס, באמצעות מוצרים שמוגדרים כעשירי חלבון, בהם פסטה, קוסקוס ואורז, בסדרה שנקראת פרו. לצד אלה, החברה תחל לייבא גם מארזים קפואים של מזון אסייתי במסגרתם תשווק סדרה של המאכל גיוזה במילויים שונים.

לאחרונה החלה החברה כאמור לשווק מוצרי חלב תחת השם "Euro מחלבות אירופה", וזאת כתחליף לאובדן הסכם היבוא הבלעדי עם חברת המזון הדנית ארלה שעבר לידי קבוצת שטראוס. תחת המותג החדש נמכרים ממרחי חמאה, גבינות צהובות כמו גאודה ואמנטל, גבינות שמנת וגבינות מיוחדות מסוגים שונים.

וילי פוד, שבשליטת האחים יוסי וצביקה ויליגר, הפיצה את מוצרי ארלה בישראל במשך למעלה מעשור, והפסקת ההסכם עמה הייתה מכה קשה עבורה. בהודעה שהוציאה החברה לבורסה צוין אז כי "לסוף החוזה עשויה להיות השפעה שלילית משמעותית על תוצאות פעילות וילי פוד".