פרס למנכ"ל קשת אבי ניר בפסטיבל MIPCOM

ניר זכה בפרס התרומה לתוכן בפרסי החדשנות של פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי ונבחר מתוך מאות מנהלי טלוויזיה מרחבי העולם • בתוך כך, הבוקר נודע כי קשת מכרה לנטפליקס את סדרת הדרמה "בשבילה גיבורים עפים"

מנכ"ל קשת, אבי ניר / צילום: איל יצהר
מנכ"ל קשת, אבי ניר / צילום: איל יצהר

כבר תקופה ארוכה שקשת משקיעה משאבים כספיים וניהוליים בפיתוח הפעילות הבינלאומית שלה. השבוע קוצר מנכ"ל קשת אבי ניר את הפירות גם במובן של הכרה בינלאומית: ניר זכה בפרס התרומה לתוכן בפרסי החדשנות של פסטיבל הטלוויזיה הבינלאומי MIPCOM ונבחר מתוך מאות מנהלי טלוויזיה מרחבי העולם.

הפרס מוענק למנהל בינלאומי אחד על הותרת חותם בטלוויזיה בתחומי ההפקה, ההפצה, הטכנולוגיה והחדשנות. הבחירה בניר נעשתה על הכרה בתרומתו המשמעותית לתעשיית הטלוויזיה הבינלאומית, ומתייחסת להובלתו במעבר מערוץ 2 לערוץ 12, תוך שימור ההובלה של קשת בשוק הטלוויזיה הישראלי ומיקוד בתוכן כערך מרכזי המוביל את החברה בישראל ובעולם.

נזכיר כי קבוצת קשת תחת ניהולו של ניר מנהלת בשנים האחרונות אסטרטגיה של בית תוכן עם זרוע פעילות בחו"ל. פרט לשיווק פורמטים ותוכניות שפותחו בארץ, ביצעה קשת לאחרונה שתי רכישות אסטרטגיות עבור קשת אינטרנשיונל: חברת ההפקה הגרמנית Tresor TV ומניית הרוב בקבוצת התקשורת הבריטית Greenbird, אשר מכילה 13 חברות הפקה עצמאיות. בנוסף, הושקה לאחרונה חטיבת תוכן בינלאומית לילדים ונוער, והוקמה קרן השקעות לתוכן.

הבוקר (ב') נודע כי קשת מכרה את סדרת הדרמה "בשבילה גיבורים עפים" לנטפליקס, שאמורה לשדר אותה בכל העולם. העסקה כוללת את עשרת הפרקים בגרסתם המקורית בעברית, כפי ששודרו על מסך קשת 12 בשנה האחרונה. הפרקים יהיו זמינים עם כתוביות באנגלית ל-130 מיליון מנויי הפלטפורמה ברחבי העולם כבר בתחילת 2019.