בעלי מניות נתנאל נדל"ן דחו את בקשת היו"ר והמנכ"ל לשדרוג שכרם

יו"ר החברה אריה נתנאל ואחיו המנכ"ל דני נתנאל בתפקידו ביקשו תוספת של כ-8,500 שקל לשכרו החודשי של כל אחד, כך שדמי הניהול החודשיים ליו"ר יגיעו ל-95 אלף שקל • ב-2017 עלות העסקת השניים עמדה על כ-1-1.1 מיליון שקל לכל אחד

פרויקט בית נתנאל ברחובות של קבוצת נתנאל / צילום: מצגת החברה
פרויקט בית נתנאל ברחובות של קבוצת נתנאל / צילום: מצגת החברה

בעלי מניות חברת הנדל"ן קבוצת נתנאל דחו בימים האחרונים את שדרוג תנאי העסקת יו"ר החברה אריה נתנאל ואחיו דני נתנאל בתפקידו כמנכ"ל. השניים ביקשו תוספת של כ-8,500 שקל לשכרו החודשי של כל אחד, כך שדמי הניהול החודשיים ליו"ר יגיעו ל-95 אלף שקל, ושל המנכ"ל יעמדו על 103 אלף שקל, צמוד למדד. את תוספת התשלום ייעדו השניים לשימוש לרכישת רכב ואחזקתו, משום שתנאי העסקתם הנוכחיים אינם כוללים העמדת רכב מטעם החברה ואחזקתו.

מתוצאות האסיפה עולה כי כל מי שלקח בה חלק ולא נחשב כבעל עניין או בעל שליטה, התנגד לשידרוג תנאי העסקת השניים, המחזיקים בשליטה בנתנאל יחד עם אחיהם מאיר ואבנר נתנאל.

ב-2017 עלות העסקת השניים עמדה על כ-1-1.1 מיליון שקל לכל אחד, על בסיס דמי ניהול חודשיים של כ-86 אלף שקל ליו"ר וכ-95 אלף שקל למנכ"ל.

החלטה אחת שכן אושרה, היא הסכם לקבלת שירותי התחדשות עירונית מחברת נתנאל בוטיק, חברה פרטית בבעלות שני בניהם של אריה ודני נתנאל, על בסיס תשלום חודשי של 40 אלף שקל בתוספת מע"מ, הטבות נוספות ומענק על בסיס תוצאות הפעילות.

עיקר פעילותה של נתנאל מתרכזת בייזום, הקמה ומכירת פרויקטים למגורים בישראל, והיא נסחרת בשווי של כ-140 מיליון שקל, אחרי שחיקה של כ-10% שרשמה מנייתה בשנה האחרונה. בשבועות האחרונים עדכנה נתנאל על עליית שווי של 17% בבניין המשרדים שלה בפארק תמר שברחובות, ל-111 מיליון שקל, לעומת שווי של כ-95 מיליון שקל בסוף המחצית הראשונה של 2018. עדכון השווי פורסם לקראת הנפקת אג"ח אותה מקדמת החברה בימים אלה.