גזענחזן

ח"כ אורן חזן, אפילו ציוצים רעילים כמו שלך לא ימיתו את האהבה

ח"כ אורן חזן / צילום: תמר מצפי
ח"כ אורן חזן / צילום: תמר מצפי

כשזוג מתחתן אחרי 4 שנות חברות, נהוג לברך אותו בחום ולאחל לו אהבה ואושר. כשחבר הכנסת אורן חזן קרא על חתונתם של לוסי אהריש וצחי הלוי, זה מה שבער לו לצייץ בטוויטר:

"אני לא מאשים את לוסי אהריש שפיתתה נפש יהודי, במטרה לפגוע במדינתנו ולמנוע מעוד צאצאים יהודים להמשיך את השושלת היהודית. להפך, היא מוזמנת להתגייר. כן מאשים את צחי המתאסלמלוי, שלקח את פאודה צעד אחד רחוק מדי - אחי צא מהסרט. לוסי, זה לא אישי, אבל דעי, צחי אחי, ועם ישראל עמי, די להתבוללות".

בואו ננתח יחד את הטקסט הקשה הזה, המעיד על תפיסת עולם מעוותת, חשוכה וגזענית, שתולה את האידאולוגיה שלה ביהדות, רוויה בפרנויה גלותית ובעיקר ברוע-לב צרוף. וכשזה מגיע מחבר בכנסת ישראל, ולא משנה מי, זה מעורר חלחלה מהסוג שהייתה עוברת בנו לו הדברים היו נכתבים על-ידי, נגיד, מנהיג ימין קיצוני באירופה.

שימו לב לדקויות. לוסי אהריש, שאני עובדת איתה ב"רשת 13" ואוהבת אותה מאוד - אישה חכמה עם לב גדול ורצון לקרב בין יהודים וערבים, שמבינה בהלכות היהדות הרבה יותר ממני - זממה, לא פחות, במשך שנים, לתפוס איזה יהודי חלש ברשתה הדביקה, כדי לפגוע במדינה שהיא אוהבת ולחבל בהמשכיות השושלת היהודית של אורן חזן. מכיוון שחזן תפוס ואפילו אב גאה, הצליחה הלילית להקסים את צחי הלוי - האחרון שאפשר להגיד עליו שהוא רופס והולך בכחש - וביצעה בו את זממה הנוראי.

מילא אהריש, איתה עוד מנסה חזן לשמור על יחסים טובים, כי אולי היא עוד תקרא לו פעם לאולפן שלה; צחי הלוי זוכה לכינוי מקסים שחזן הגה לבדו, "המתאסלמלוי". יש אנשים כמו חזן שחושבים שאלוהים מדבר רק אליהם, ולכן יוצאים להילחם בשמו מלחמה מדומיינת.

ח"כ חזן, אלוהים מדבר גם אל הלוי וגם אל אהריש, כי אלוהים הוא אוהב אדם. אלוהים נמצא בכל אחד מאיתנו, לא משנה אם הוא יהודי, או נוצרי, או מוסלמי, או רחמנא ליצלן ערבי בתחפושת של יהודיה. ואתה יודע מאיפה הוא נעדר? מאנשים כמוך, שחושבים שיש להם מונופול עליו ועל היהדות.

כל אדם רשאי לבחור עם מי הוא רוצה לחלוק את חייו, בלי קשר לדת ומין וגזע ומוצא, אם הוא ערבי, או יהודי, או אורן חזן. האם הילדים של לוסי וצחי יהיו אנשים פחות טובים מהילדים שלך ושלי? ממש לא. האם הם יהיו יהודים? כנראה שלא. אבל זה ממש לא משנה.

המונח "התבוללות" מתאים לשטריימלים של העיירות הנכחדות באירופה, כשאבות אבותנו היו מוקפים בגויים, כי לפי הפרמטרים שלך ושל אלה שמאמינים בטוהר הגזע היהודי, גם אני לא יהודיה מספיק, למרות שאמי ואבי יהודים. אז צא להם מהחיים ותן להם ולמי שרוצה לחיות עם בן דת אחר, או בן אותו מין, טרנסג'נדרים או א-מיניים, נכים או בריאים, כי הוא פשוט אוהב אותו - לעשות את מה שהוא בוחר בלי לשמוע על חורבן הבית.

השושלת היהודית תיכחד רק במלחמת אחים שתוצת כאן בגלל ציוצים חסרי אחריות כמו שלך, ותביא לחורבן הבית שכולנו בנינו כאן ואנחנו מתחזקים יחד בשיניים, יחד עם לוסי אהריש, אזרחית ישראלית שמשלמת מסים כחוק וגרה בדימונה, ועם צחי הלוי, ששירת בצה"ל שרות קרבי.

ח"כ אורן חזן, אפילו ציוצים רעילים כמו שלך לא ימיתו את האהבה.