מנרב זכתה בשני מכרזי ביצוע בהיקף 318 מיליון שקל

החברה תקים מעונות סטודנטים הכוללים 580 יחידות דיור באוניברסיטת בן-גוריון בנגב וקמפוס משרדים ותעשייה עבור אפריקה נכסים בנס-ציונה

מייסד ויו"ר מנרב, אברהם קוזניצקי / צילום: רפי קוץ
מייסד ויו"ר מנרב, אברהם קוזניצקי / צילום: רפי קוץ

חברת מנרב  בשליטת אברהם קוזניצקי דיווחה היום (ג') כי חברת מנרב הנדסה שבבעלותה זכתה בשני מכרזי ביצוע בתמורה כוללת של כ- 318 מיליון שקל .

החברה תקים עבור אוניברסיטת בן-גוריון בנגב מעונות סטודנטים, בהיקף של 580 יחידות דיו,ר שייבנו ב-14 מבנים בני 5 קומות כל אחד, בשטח כולל של כ-33 אלף מ"ר, וזאת בתמורה ל-188 מיליון שקל. הפרויקט יכלול גם ביצוע עבודות תשתית, פיתוח והקמת שטחי מסחר נלווים. משך ביצוע העבודות הוא כשנתיים וחצי ממועד קבלת היתר הבנייה.

יצוין כי זהו איננו פרויקט המעונות הראשון אותו מבצעת החברה. לפני כשנה החלה מנרב הנדסה בהקמת מעונות הסטודנטים במרכז הבינתחומי בהרצליה, פרויקט הכולל 750 חדרים ב-3 מגדלים בני 13 קומות, וכן בהקמת מעונות סטודנטים נוספים בבעלות פרטית בבאר-שבע.

בנוסף דיווחה מנרב כי תקים קמפוס משרדים ותעשייה עבור החברות אפריקה נכסים ומכון ויצמן, בפארק ויצמן למדע בנס-ציונה, בשטח בנוי של כ-16 אלף מ" ר, וכן חניון תת-קרקעי בשני מפלסים בשטח של כ-28 אלף מ ר, זאת בתמורה לכ-130 מיליון שקל. הקמת הקמפוס צפויה לארוך כשנתיים וחצי.