רדקום מורידה את תחזית ההכנסות השנתית - והמניה צונחת בנאסד"ק

רדקום הישראלית שנסחרת בנאסד"ק צופה כעת הכנסות בטווח של 35-33 מיליון דולר לשנה הנוכחית, לעומת תחזית קודמת להכנסות בטווח של 43-47 מיליון דולר • הסיבה העיקרית להורדת התחזית נעוצה בעיכוב בהזמנות • המנכ"ל ירון רבקאי: "נותרים בטוחים באסטרטגיה"

חברת רדקום  הישראלית שנסחרת בנאסד"ק (RDCM) הנמיכה היום (ג') את תחזית ההכנסות לשנת 2018, כך עולה משיחת הוועידה שערכה היום החברה למשקיעים. מניית החברה מגיבה כעת בירידות של יותר מ-8% בניו יורק.

החברה צופה כעת הכנסות בטווח של 35-33 מיליון דולר, לעומת תחזית קודמת שסיפקה במאי האחרון להכנסות בטווח של 43-47 מיליון דולר. ממוצע התחזיות של האנליסטים בוול סטריט עומד על הכנסות של 43.3 מיליון דולר בשנה הנוכחית.

הסיבה העיקרית להנמכת התחזית נובעת בשל עיכובים בהזמנות, כך הסביר המנכ"ל ירון רבקאי בשיחת הוועידה.

לגבי הרווח למניה, החברה לא סיפקה תחזית להמשך אך רבקאי המשיך ואמר: "החברה עובדת כעת על המספרים של הרבעון השלישי, אנו נותרים בטוחים באסטרטגיה, אנו ממשיכים בתכנית ההשקעות שלנו ללא תכנון להאט ברבעון הבא. הטיימליין לסגירת עסקאות מתעכב אך אנו ממשיכים לקבל פידבק חיובי מכל הלקוחות. הכיוון הוא נכון, גם אם זה לוקח יותר זמן".

רדקום מקבוצת רד של האחים זהר ויהודה זיסאפל מספקת פתרונות לניטור ובחינה של תעבורה ברשתות תקשורת. מניית החברה סובלת מלחץ מתמשך שעיקרו הגיע בחודש ספטמבר האחרון, לאחר שסופת טייפון בפיליפינים איימה על הלקוח העיקרי של החברה, שמחקה נוכח האירוע כ-65 מיליון דולר משווי השוק שלה. עם זאת, בשיחת הוועידה היום רבקאי ענה לשאלת "גלובס" וחזר על הדברים שאמר למשקיעים לפני יום כיפור, לפיהם אין חדשות רעות מכיוון הלקוח בפיליפינים.