נתניהו ופוטין שוחחו לראשונה מאז העברת ה-S-300 לסוריה

נתניהו מסר כי במהלך שיחתו עם פוטין "סיכמנו להיפגש בזמן הקרוב כדי להמשיך את התיאום הביטחוני החשוב בין הצבאות" • ראש הממשלה התייחס הבוקר לפיגוע שארע הבוקר באזור התעשייה ברקן: "כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחרי הרוצח הנתעב. אני בטוח שהם יתפסו אותו ואני בטוח שגם נמצה עמו את הדין ובהקדם"

פוטין ונתניהו / צילום: רויטרס
פוטין ונתניהו / צילום: רויטרס

ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר הבוקר (א') כי שוחח עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, וכי הם סיכמו שייפגשו בזמן הקרוב. זוהי שיחתם הראשונה של נתניהו ופוטין מאז העבירה רוסיה את מערכות נגד המטוסים s-300 לסוריה.

נתניהו אמר "סיכמנו להיפגש בזמן הקרוב כדי להמשיך את התיאום הביטחוני החשוב בין הצבאות. ישראל תפעל כל העת כדי למנוע מאיראן להתבסס צבאית בסוריה וכדי למנוע ממנה להעביר נשק קטלני לחיזבאללה בלבנון".

עוד התייחס נתניהו לפיגוע שארע הבוקר באיזור התעשיה ברקן. לדבריו, "מדובר בפיגוע טרור מאוד קשה שבו נרצחו שני ישראלים באכזריות רבה וגם נפצעה אזרחית שלישית. כוחות הביטחון נמצאים במרדף אחרי הרוצח הנתעב. אני בטוח שהם יתפסו אותו ואני בטוח שגם נמצה עמו את הדין ובהקדם. אני שולח תנחומים למשפחות".

במהלך ישיבת שרי הליכוד עלה נושא תאריך מערכת הבחירות לכנסת ה-21 במהלכה נתניהו אמר שאין עדיין החלטה לגבי מועד מערכת הבחירות. ההערכות הן שהליכוד וחברי הקואליציה מבקשים לעבור את מועד מערכת הבחירות לרשויות המקומיות ב-30 באוקטובר לפני שמקבלים החלטה לגבי מערכת הבחירות.

בין הליכוד לבין הסיעות החרדיות לא הגיעו עדיין להסכמה בנוגע לחקיקת חוק הגיוס, אשר המועד האחרון להעברתו הוא ה-2 בדצמבר 2018.