סמנכ"לי שירות הלקוחות והחדשנות והשיווק בבזק עוזבים

איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות, וגיל רוזן סמנכ"ל חדשנות ושיווק, מסיימים את תפקידם בבזק • במקום הראל ימונה אודי עטר, שמשמש כיום כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות בבזק בינלאומי

דודו מזרחי / צילום: איל יצהר
דודו מזרחי / צילום: איל יצהר

שינויים ראשונים בהנהלת בזק בעקבות כניסתו של המנכ"ל החדש דודו מזרחי. איתמר הראל, סמנכ"ל חטיבת הלקוחות, וגיל רוזן, סמנכ"ל חדשנות ושיווק, מסיימים את תפקידם בחברה. במקום הראל ימונה אודי עטר, שמשמש כיום כסמנכ"ל חטיבת הלקוחות בבזק בינלאומי.

הראל פורש מבזק לאחר 16 שנים בחברה, מהן 11 כראש חטיבת הלקוחות. קודם לכן שימש בתפקידי ניהול בכירים בעיקר בשוק התקשורת. טרם מינויו למנהל החטיבה, שימש כמנהל אגף שיווק ומכירות לפרטיים, ולעסקים וקטנים בחברה. כראש חטיבת הלקוחות, הראל היה ממונה על פעילות המהווה את עיקר הכנסותיה של החברה.

רוזן פורש מבזק לאחר כשלוש שנים בראשות חטיבת השיווק והחדשנות. לרוזן ניסיון של מעל ל-17 שנה בתחומי התקשורת והמדיה, והוא הוביל וקידם את נושא החדשנות בבזק.

אודי עטר, שיחליף את הראל בחטיבת הלקוחות הפרטיים מגיע לבזק מהחברה הבת, בזק בינלאומי, שם הוא מכהן כסמנכ״ל חטיבת לקוחות פרטיים. עטר החל את דרכו בבזק בינלאומי בשנת 2001 כנציג שירות והתקדם מעלה במגוון תפקידים בחטיבה הפרטית של החברה עד לדרגת סמנכ״ל. בבזק בינלאומי, עטר היה אחראי על יישום אסטרטגיית POWER NGN תחת הכבל התת ימי של החברה ואסטרטגיית הסייבר ללקוחות פרטיים. עטר ייכנס לתפקידו לאחר ביצוע חפיפה מסודרת הן בבזק בינלאומי והן בבזק.

מזרחי הודה היום לשני הסמנכ״לים על תרומתם הרבה לבזק, כל אחד בתחומו, ״לאיתמר וגיל, כל אחד בתחומו, תרומה חיונית לביצור מעמדה של בזק כחברת התקשורת המובילה בישראל. איתמר הוביל במשך תקופה ארוכה, ובהצלחה, את חטיבת הלקוחות הפרטיים של בזק, תוך שיפור וייעול מערך השירות והמכירות, עד לרמה הגבוהה ביותר בענף. גיל, המשמש כסמנכ"ל השיווק והחדשנות, אחראי לכניסתה של בזק לתחומי פעילות חדשים ולהשקת מוצרים חדשניים״.

הראל מסר היום: "הגעתי לבזק לפני 16 שנה כאשר הייתה גוף לא תחרותי בשליטה ממשלתית, בחיפוש אחר אתגר, ואני מסיים כעת פרק זה בחיי מתוך תחושת סיפוק עצומה. במהלך השנים עמדו בפנינו אתגרים רבים אשר אילצו אותנו להיות תחרותיים ויצירתיים: להצטיין בשירות, להוביל בחדשנות מוצרית, להיות מקצוענים בשירות ובמכירות, וכל זאת כתהליך שאיננו נפסק לרגע. אני שמח על כך שהייתה לי הזכות להוביל אלפי עובדים ומנהלים מקצוענים וערכיים, מהטובים שיש, הרואים בבזק בית, להצלחות בתחומים רבים, ולתוצאות העסקיות היפות של החטיבה לאורך השנים. אני נרגש להתחיל באתגרים החדשים שהצבתי לעצמי, ומאחל לעובדי ומנהלי החברה והקבוצה הצלחה רבה בהמשך".

רוזן אמר היום, "בשלוש שנים האחרונות הייתה לי הזכות להוביל ביחד עם החטיבה והחברה את המהפכה של החיים החכמים בישראל. פיתחנו והשקנו מוצרים פורצי דרך כגון נתב ה- Be סייבר, עולם העסקים והערים החכמות ועוד. לאורך הדרך התגברנו על לא מעט מהמורות ואפילו הצלחנו יותר מתמיד לחזק את המותג בקמפיינים סוחפי מדינה. יותר מהכל הייתה לי הזכות והעונג להפוך לחלק ממשפחת בזק. מעטים מבחוץ מבינים איזה עוצמה, חום, אנושיות ומקצועיות יש לנו כאן, ואני שמח שתרמתי את חלקי בקידום החברה. לאחר שלוש שנים מוצלחות ומהנות קיבלתי החלטה לצאת לעסקים בזירה הבינלאומית".