הדובר של נתניהו לתקשורת זרה מואשם בהטרדה מינית

דיוויד קיז הואשם היום על ידי ג׳וליה סאלזר, מועמדת דמוקרטית יהודיה לסנאט מדינת ניו יורק, כי הוא תקף אותה לפני מספר שנים • קיז: "מדובר בהאשמה שקרית על ידי מישהי שהוכחה כבלתי אמינה באופן נשנה בנוגע לחייה האישיים"

הטרדה מינית/ צילום:  Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב
הטרדה מינית/ צילום: Shutterstock/ א.ס.א.פ קרייטיב

דוברו של ראש הממשלה לתקשורת זרה, דיוויד קיז, הואשם היום על ידי ג׳וליה סאלזר, מועמדת דמוקרטית יהודיה לסנאט מדינת ניו יורק, כי הוא תקף אותה לפני מספר שנים.

סלאזר כתבה בחשבון הטוויטר שלה: "עומדים להוציא את המידע בנוגע אלי, על כך שהותקפתי מינית . לפני שהסיפור יתפרסם, אני מעדכנת שהותקפתי על ידי דיוויד קיז, דוברו של נתניהו לתקשורת הזרה. העניין הזה הוא חלק ממאמץ להטיל דופי בי ובהאשמות של נשים אחרות נגד קיז. אני שוחחתי עם עיתונאים הבודקים את הטענות נגד קיז, אך מעולם לא אמרתי את הדברים לציטוט בשמי" כתבה סלאזר, והוסיפה "הסיבה שנשים לא רוצות להזדהות אחרי חוויה טראומטית היא כיוון שאחריה מגיעות מיד תגובות מרושעות. אני סבורה שנשים שסבלו תקיפה מינית לא צריכות להיחשף בדרך זו".

לציוץ של סלאזר 

דיוויד קיז מסר ל"גלובס": "מדובר בהאשמה שקרית על ידי מישהי שהוכחה כבלתי אמינה באופן נשנה בנוגע לחייה האישיים. גם הפעם, זו דוגמא לחוסר האמינות שלה".

סלאזר מועמדת למשרת סנטורית בקונגרס של מדינת ניו יורק בבחירות אמצע הקדנציה הקבועות ל-6 בנובמבר. בשבועות האחרונים הועלו בכלי התקשורת היהודיים, מגזין טאבלט ביניהם, תחקירים באשר לרקע ממנו הגיעה, האם גדלה בבית יהודי והאופן בו שינתה את דעתה בנוגע לנושאים הקשורים בישראל.

מספר חברים של סלאזר מתקופת הלימודים בקולומביה הגנו עליה וטענו שמדובר בהאשמות שווא ורדיפה במסגרת קמפיין פוליטי.