גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

ניצבות בראש: אלו המנהלות הבכירות והמשפיעות בישראל

"ליידי גלובס" מציג את המנהלות המחזיקות בעמדות השפעה בתחומי התקשורת, הפוליטיקה, הפיננסים, האקדמיה, ההייטק והתיאטרון ● מתוך גיליון 'הנשים המשפיעות בישראל'

רגולטוריות / צילום איל יצהר
רגולטוריות / צילום איל יצהר

ד"ר זהר קדמון סלע, יו"ר חברת חדשות 10

בקרוב תציין ד"ר זהר קדמון סלע שנתיים למינויה כיו"ר חברת חדשות 10. בשנה האחרונה פעלה לשמירה על תקציב החברה על רקע הפיצול בערוץ 2, שהוביל לשידור מהדורת החדשות של המתחרה בשני ערוצים חזקים מקבילים. עם הודעת הערוץ על כוונות המיזוג שלו עם רשת, זכיינית ערוץ 2 לשעבר, פעלה מול גופים רגולטוריים ואחרים העוסקים במיזוג, על מנת לשמר את החוסן העיתונאי והכלכלי של חדשות 10, מהנכסים הבולטים שמביא עמו הערוץ.

יוליה שמאלוב ברקוביץ’, יו"ר מועצת הרשות השנייה

בימים אלה מציינת יוליה שמאלוב ברקוביץ’ שנה בתפקידה כיו"ר מועצת הרשות השנייה. תפקידה של הרשות הוא לקיים שידורים באמצעות בעלי זיכיון, ותחת פיקוחה של שמאלוב נמצאים 27 כלי תקשורת. השנה עסקה בקידום חקיקה בנושאים כמו הסדרת התוכן השיווקי, והפחתת הערבויות לגופי השידור. אולם את ההישג החשוב, בעיניה, היא עדיין לא רשמה: חיזוק אמון הציבור בתקשורת בישראל.

עו"ד תמי רוה, יו"ר חברת החדשות

תמי רוה, שמכהנת בתפקידה מאז 2011 וצפויה להמשיך למלא אותו עוד שנה וחצי לפחות, ליוותה השנה את מהלך הפיצול של ערוץ 2, שבעקבותיו עברה חברת החדשות לשדר בשני ערוצים נפרדים. היא הקימה ועדת משנה של הדירקטוריון להסדרת האחזקה המשותפת של קשת ורשת בחברת החדשות לאחר הפיצול של ערוץ 2. ועדת המשנה הסדירה את הנושאים המהותיים והטכניים כמו מועדי יציאה לפרסומות או פריצה לשידורים באירועים מיוחדים.

קרן טרנר ועו"ד אמי פלמור / צילום: ענבל מרמרי

קרן טרנר, מנכ"לית משרד התחבורה

הביקורת הציבורית על העומסים הכבדים בכבישים לא עושה חיים קלים למנכ"לית משרד התחבורה, קרן טרנר. כך גם מורכבות הפרויקטים שהיא מעורבת בהם. טרנר, 39, מובילה בשנתיים שבהן היא נמצאת במשרד התחבורה שורה של מהלכים במשק, ובהם רפורמת הנמלים, רפורמת התעריפים בתחבורה הציבורית, והרכבת הקלה בגוש דן.

עו"ד אמי פלמור, מנכ"לית משרד המשפטים

השנה עמדה עו"ד אמי פלמור, המנכ"לית הדומיננטית, בראש שתי ועדות בין משרדיות: הוועדה לבחינת הכלים לצמצום צריכת הזנות, והוועדה למאבק בפוליגמיה. במסגרת הוועדה הראשונה ביצעה מחקר מקיף על הדרכים לצמצום תופעת צריכת הזנות בישראל. המלצות הוועדה גובשו להצעת חוק ממשלתית, ופלמור מונתה לעמוד בראש צוות היישום הממשלתי. בוועדה למאבק בפוליגמיה גיבשה תוכנית ממשלתית כוללת של אכיפה פלילית ואזרחית, ותוכנית כלכלית-חברתית למניעה וטיפול בתופעה.

פלמור היא גם יו"ר מועצת רואי החשבון, שכפופה למשרד המשפטים, ובמסגרת זו שינתה את מסלול ההסמכה של רואי החשבון.

גילה גמליאל / צילום: איליה מלניקוב

גילה גמליאל, השרה לשוויון חברתי

עם תקציב של כ-750 מיליון שקל בשנה, השרה גילה גמליאל אמורה לקדם את השוויון החברתי בישראל. השנה הציגה תוכנית להשקעה בתחומי ההייטק במגזר הערבי, לה הוקצו 20 מיליון שקל, ומשרדה הקצה עוד 70 מיליון שקל למיזמי ערים חכמות ברשויות המקומיות. היא גם הובילה את פרויקט 'כיתות ותיקים', הנותן לאזרחים ותיקים שנשרו מלימודיהם הזדמנות שנייה.

סופה לנדבר / צילום: שי יחזקאל

סופה לנדבר, שרת הקליטה

השרה סופה לנדבר, אשת אמונו של השר אביגדור ליברמן, מכהנת זו הקדנציה השלישית כשרת העלייה והקליטה. השנה עלו לארץ כ-30 אלף איש, 7,000 מתוכם תושבים חוזרים.

ציפי לבני / צילום: שי יחזקאל

ציפי לבני, יו"ר האופוזיציה

בראשית אוגוסט מינה אותה יו"ר המחנה הציוני לתפקיד יו"ר האופוזיציה.

אווה מדז’יבוז' / צילום: רמי זרנגר

אווה מדז'יבוז', יו"ר הרשות למעמד האישה

בימים אלה מציינת אווה מדז’יבוז' שנה לכניסתה לתפקיד. במהלך שנה זו יזמה את קמפיין ‘תתמודדי’, הקורא לנשים להגיש מועמדות בבחירות הקרובות לרשויות המקומיות, שייערכו בסוף אוקטובר. בנוסף הקימה את הוועדה למניעת הטרדות מיניות, המתוקצבת על ידי המשרד לשוויון חברתי ב-10 מיליון שקל.

ורדה וירט ליבנה / צילום: רמי זרנגר

ורדה וירט ליבנה, נשיאת בית הדין הארצי לעבודה

בפברואר האחרון מונתה השופטת ורדה וירט ליבנה, 61, לנשיאת בית הדין הארצי לעבודה, אחרי כמעט 30 שנה כשופטת במערכת. אחת המשימות המרכזיות שעומדות בפניה היא לשמר את מעמד בתי הדין לעבודה, שמותקפים לא אחת על כך שהם נותנים הגנה מוגזמת לעובדים על חשבון המעסיקים.

פרופ' יולי תמיר / צילום: צביקה טישלר

פרופ’ יולי תמיר, נשיאת שנקר

במהלך שמונה השנים שבהן מכהנת פרופ’ יולי תמיר, 64, כנשיאת מכללת שנקר לעיצוב והנדסה, נבחרה המכללה לאחת מעשר הטובות בעולם לעיצוב אופנה. בימים אלה מנהלת תמיר מגעים למיזוג בין שנקר לאוניברסיטת תל אביב.

ציפי פינס / צילום: איל יצהר

ציפי פינס, מנכ"לית תיאטרון בית ליסין

ציפי פינס, 73, מובילה את תיאטרון בית ליסין ביד רמה זו השנה ה-25. במהלך השנה העלה התיאטרון 1,300 הצגות, שאליהן נמכרו כ-810 אלף כרטיסים. ההצגה המצליחה ביותר היא 'פולישוק', שהוצגה 156 פעמים.

אודליה פרידמן / צילום: איל יצהר

אודליה פרידמן, מנכ"לית תיאטרון הבימה

במהלך השנה הובילה אודליה פרידמן מספר אירועים לרגל 100 שנה לתיאטרון, ומינתה את משה קפטן למנהל אמנותי קבוע. השנה העלה התיאטרון 17 הפקות חדשות. בסך הכול נמכרו 1.2 מיליון כרטיסים.

לנה קריינדלין / צילום: איל יצהר

לנה קריינדלין, מנכ"לית תיאטרון גשר

תחת ניהולה העלה השנה התיאטרון עשר הצגות חדשות, שבהן צפו כ-250 אלף איש ברחבי הארץ. ההצגה המצליחה ביותר הייתה 'המנהרה'.

אלישבע מזי"א / צילום: רמי זרנגר

אלישבע מזי"א, מנכ"לית תיאטרון החאן

לא מעט גבות התרוממו כשאלישבע מזי"א, 37, התמנתה באוקטובר האחרון למנהלת תיאטרון החאן הירושלמי. אמנם היא בתה של מחזאית (עדנה מזי"א), אך היא אינה מגיעה מתחום התיאטרון ותפקידה האחרון היה ראש מטה מנכ"ל האוצר. כבר ב-2010 היא התמודדה על התפקיד לראשונה, אך נאלצה לחכות עוד שבע שנים עד שהתיישבה על כיסא המנהלת. השנה העלה החאן חמש הפקות חדשות, הופיע בירושלים ומחוצה לה, ומכר כ-65 אלף כרטיסים. ההצגה המצליחה ביותר הייתה ‘נפוליון - חי או מת’, שכתב ניסים אלוני ז"ל.

עו"ד מימי צמח / צילום: איל יצהר

עו״ד מימי צמח, מייסדת משרד צמח שניידר

עורכת הדין החזקה ביותר בהייטק. מייצגת ומלווה מאות קרנות השקעה וחברות סטארט-אפ. השנה הקימה את המכון הראשון בארץ ליישוב סכסוכים בהייטק.

כלי ניהולי שעבד בשבילי. "אבא שלי, אביבי יבין, היה פרופסור לפיזיקה גרעינית והנחה המון סטודנטים. הוא עשה איתם מחקרים, ובסוף לא רשם את השם שלו על המחקר. שאלתי אותו למה, והוא השיב, ‘מה אני צריך? אני איפה שאני, והוא דוקטורנט שחשוב לו להתקדם. אני יודע שאני חלק מזה, וזה מספיק לי’. זה הימם אותי, והמסר בעצה הזאת היה - קרדיט שלא צריך, אל תיקח, גם אם הוא מגיע לך. כשאתה נותן קרדיט לאחרים, אתה רק מרוויח מזה".

העידן הדיגיטלי. "אני מחוברת 24/7 לנייד. בעבר גרתי ארבע שנים בניו יורק, וכשהייתי צריכה לעבור דירה לקחתי יום חופש. ב-12:00 בצהריים צלצל אליי השותף הביתה, והתלונן: השארתי לך הודעה לפני שעתיים במשרד, ולא ענית לי. אמרתי לו שאני בחופש, אז הוא אמר שהמשמעות של יום חופש זה לבדוק את המשיבון במשרד רק פעם בשעתיים. היום המגבלה הזו לא קיימת, ואפשר להתרחק כי הכול בנייד.

"מצד שני, מצפים ממני שאהיה כל הזמן זמינה, וזה מחייב אותי. אם לא אענה ללקוח במשך שעתיים, הוא לא ידבר איתי יותר. היתרון הוא גם חיסרון, וזה מאבק. אם אני אוכלת ארוחת ערב עם הילדים ושומעת את הפינג שהגיעו מייל או הודעה מלקוח, האם מיד לקום או להמתין רגע, ולהישאר עם תשומת הלב המלאה לילדים? אני כל הזמן נלחמת בזה".

תובנות שהפקתי בעשור האחרון. "בדיוק לפני עשר שנים עזבתי את משרד צלרמאייר פילוסוף, והקמתי עם אודי (אהוד שניידר) את המשרד. לפני שעזבתי, כל הזמן אמרו לי ‘איך תוכלי להקים משרד ולנהל משפחה? ואם את חושבת שעכשיו אין לך זמן למשפחה ואת רק עובדת, אז כשיהיה לך משרד הכול יהיה פי כמה’. גיליתי שזה ממש לא נכון. בצלרמאייר פילוסוף, 30% מההתעסקות שלי היו סביב ביורוקרטיה, התנהלות לא יעילה, והצורך להתנהג נכון פוליטית באופן שישרת את המערכת. כשכל זה התנקה, התפנה לי הרבה מאוד זמן. היום אני מייצרת יותר עבודה עם הרבה יותר לקוחות, רואה הרבה יותר את הבית, ומשמעותית גם מרוויחה יותר.

"עוד דבר שגיליתי שאפשרי, ואף משתלם, הוא לנהל מקום שיהיה בו טוב לעובדים. גם בזה אמרו לי שלא אצליח, ושזה לא יעבוד, וזה ממש לא נכון. אם אתה נותן לעובדים אתה מקבל בחזרה הרבה יותר. וממני זה דורש רק להאמין בזה, וללכת עם הלב. אי אפשר לזייף פה. זה כמו ילדים - הם מיד ירגישו אם זה לא אמיתי".

נורה נוסייר מנסא / צילום: איל יצהר

נורה נוסייר מנסא, מייסדת-שותפה נוראמי מדיקל

ייסדה סטארט-אפ שמפתח טכנולוגיה לייצור תחליפים לרקמת קרום המוח. הפיתוח משלב ננו סיבים עם אטמים חכמים שמתכלים בתוך הגוף. השנה החלה את שלב הניסויים הקליניים - ניסויי השתלה בבני אדם שמתבצעים באירופה. מכהנת גם כאחראית הפיתוח של החברה.

ד"ר קירה רדינסקי / צלם: איל יצהר

ד"ר קירה רדינסקי, המדענית הראשית של איביי ישראל

בגיל 26 הדהימה ד"ר קירה רדינסקי את העולם עם מערכת הביג דאטה שפיתחה, אשר חוזה מגמות עתידיות באמצעות תבניות והסקה מתוך אירועים היסטוריים. את הפיתוח החדשני יישמה בחברת SalesPredict שהקימה, ושאותה מכרה לפני כשנתיים לענקית האינטרנט העולמית eBay, תמורת כ-40 מיליון דולר. כיום רדינסקי היא המדענית הראשית של איביי ישראל וחברה במליאת רשות ניירות ערך. השנה פיתחה מערכת בינה מלאכותית שמאפשרת למצוא באמצעים ממוחשבים מולקולות בעלות פוטנציאל תרופתי.

רונית הראל בן זאב / צילום: רונן פדידה

רונית הראל בן זאב, מנכ"לית חברת הדירוג מעלות S&P

בשנת 2017 הונפקו בבורסה אג"ח קונצרניות בהיקף של כ-66 מיליארד שקל, כשבאופן טבעי רובן המכריע מדורגות. לדירוג האג"חים בישראל אחראיות שתי חברות, כשמובילת השוק המסורתית והוותיקה היא S&P מעלות, שבראשה עומדת רונית הראל בן זאב.

מעצם תפקידה אחראית הראל בן זאב על אספקת חוות דעת לגבי סיכוני האשראי של הנפקה מסוימת בשוק המקומי . השנה הוסיפו לשוק דירוג החוב הישראלי את מרכיב ה-Recovery, "שמעריך את יכולת השיקום של חברה שכשלה בפירעון החוב המדורג".

עוד כתבות

השופט בדימוס איתן אורנשטיין, לשעבר נשיא בית המשפט המחוזי תל אביב / צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

אורנשטיין דחה בקשה להתפטר מבוררות המיליונים גרטנר-גרטלר

המיליארדר דן גרטלר ביקש לפסול את השופט בדימוס איתן אורנשטיין מתיק הבוררות בסכסוך עם האחים גרטנר, בנימוק שאורנשטיין סבור כי גרטלר הוא זה שעומד מאחורי חשיפת השיחות שלו עם יו"ר לשכת עוה"ד לשעבר אפי נוה, מהן עולה חשש ליחסי "תן וקח" בין השניים • אורנשטיין, שכבר כתב את פסק הבוררות, דחה את הבקשה

מפגינים בארה''ב בעקבות החקיקה נגד טיקטוק / צילום: Reuters, Lenin Nolly

ארה"ב נוקטת צעד דרמטי נגד טיקטוק. אלו המשמעויות

ארה"ב מציבה אולטימטום לאפליקציה החברתית הסינית: להימכר לקונים שיזכו לאישורה - או להפסיק לפעול במדינה ● האם מדינות נוספות יצטרפו לארה"ב, וכיצד תושפע הפעילות בישראל?

מה צפוי בדוחות מטא? / צילום: Shutterstock

מניית מטא התרסקה ב-15% למרות נתונים חזקים, ואלו הסיבות

מטא, שמנייתה עלתה בכ-45% מתחילת השנה, הכתה את התחזיות בתוצאותיה הכספיות, הן בשורת הרווח והן בשורת ההכנסות ● האנליסטים היו אופטימיים לגבי הדוחות הערב, אך התחזית שפרסמה החברה להמשך השנה אכזבה את המשקיעים

רחפן Autel EVO 2 Enterprise / צילום: Reuters, Steve Marcus

אלפי רחפנים מתוצרת סין בדרך לצה"ל. אלו החששות

אלפי רחפנים תוצרת DJI ואוטל הסיניות נרכשו כדי למלא את השורות בצבא, לאחר ערב רב של דגמים שהגיעו מתרומות ואנשי מילואים ● למרות האיסור בארה"ב ובעוד שצבאות מערביים חוששים מריגול סיני, בצה"ל מבהירים: "נעשו התאמות כדי לשמור על ביטחון המידע"

מערכת הספיידר של רפאל / צילום: רפאל

הפגישה באתונה, החשש מטורקיה ומערכות ההגנה שיוון רוצה מישראל

מערכת ההגנה האווירית "ספיידר" של רפאל מספקת פתרונות הגנה אווירית בטווחים שונים, לרבות מל"טים וטילים בליסטיים לטווחים קצרים ● ההתעניינות מצידה של יוון במערכת הגיעה לאחר שארה"ב הודיעה לאתונה כי אושרה להם מכירת 40 מטוסי קרב מדגם F-35

רונן דר (מימין) ועמרי גלר, מייסדי Run:AI / צילום: Run:AI

עכשיו זה רשמי: אנבידיה קונה את החברה הישראלית הזו בסכום עתק

אנבידיה הודיעה על רכישת חברת הסטארט-אפ ראן איי.איי (Run:AI), בסכום המוערך בכ-720 מיליון דולר, מתוכם 100 מיליון דולר יוקצו לשימור יזמים ועובדים ● החברה פיתחה מערכת הפעלה למעבדים גרפיים, המשפרת את יעילות פעילותם

מנכ''ל מקורות עמית לנג ומנכ''ל איגודן דודו מחלב / צילום: מקורות

מקורות ואיגודן יקימו מרכז מחקר וחדשנות לאומי לתחומי המים

המרכז יוקם בחממה הטכנולוגית של איגודן שתוקם באזור ראשון לציון על פני שטח של כ-2 דונם ותכלול מעבדות, חדרי הדרכה וחממת מחקר לחוקרים מהאקדמיה ומהשוק הפרטי

נתב''ג. השהייה נוספת של הקווים לתל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

חברות התעופה שמאריכות את ביטולי הטיסות לישראל

רוב חברות התעופה חזרו לפעול בישראל לאחר שהפסיקו את הטיסות בעקבות המתקפה מאיראן, אך עדיין יש כאלה שמהססות ● שתי חברות תעופה האריכו היום את תוקף השהיית הטיסות לארץ

שי ג'ינפינג, נשיא סין, עם מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן בבייג'ינג / צילום: Reuters, LEAH MILLIS

סין והמערב: בינתיים ממשיכים לדבר ולחרוק שיניים

מזכיר המדינה האמריקאי מגיע לבייג'ינג עם הפתעה לא נעימה: טיוטת סנקציות על בנקים סיניים, התומכים בתעשיית הנשק הרוסית ● איך לדבר עם סין? איך לחזות את מניעיה ומהלכיה? ומה לעשות במרגליה, ביישומוניה ובסטודנטים שלה? הדמוקרטיות המערביות מוסיפות להתלבט

רצפת המסחר בבורסת וול סטריט / צילום: ap, Richard Drew

הבורסה האמריקאית בדרך למטה? זה מה שחושבים בבנקים הגדולים

הימים האחרונים בבורסה האמריקאית אופיינו בתנודתיות גבוהה - ירידות חדות שהתחלפו בעליות מרשימות ● בסיטיבנק, ג'יי. פי מורגן וגולדמן זאקס מספקים תחזיות סותרות לגבי ההמשך ● וגם: הסיבות לרכבת ההרים והכיוון של הבורסה בתל אביב

וול סטריט / צילום: Unsplash, Chenyu Guan

נעילה מעורבת בוול סטריט; אנבידיה ירדה בכ-3%, טסלה זינקה ב-12%

הנאסד"ק עלה ב-0.2% ● אירופה ננעל בירידות קלות ● מדד הנג סנג עלה ב-2% ● בנק פיקטה: "שוק המניות בארה"ב תלוי ברווחי החברות הגדולות" ● יו"ר UBS: "הבנק אינו גדול מכדי ליפול" ● טסלה פספסה את התחזיות, אך המניה זינקה במסחר המאוחר; תאיץ השקת דגמים מוזלים • דריכות בשוק לקראת דוחות מטא לאחר הנעילה בוול סטריט • בנק אוף אמריקה ממליץ על שתיים מ"שבע המופלאות"

מייסדי Deci / צילום: יח''צ

דיווח: אנבידיה בדרך לרכוש חברה ישראלית נוספת

חברת הסטארט-אפ דסי (Deci AI), אחת משלוש החברות הישראליות המפתחות מודלים של שפה, הוקמה לפני ארבע שנים בלבד וגייסה עד כה 55 מיליון דולר ● אמש רכשה אנבידיה את ראן איי.איי (Run:AI) הישראלית, בכ-680 מיליון דולר

עו''ד דוד ליבאי / צילום: תמר מצפי

הלך לעולמו שר המשפטים לשעבר דוד ליבאי

ליבאי כיהן כשר המשפטים בכנסת ה-13 בממשלת רבין מטעם מפלגת העבודה ● בתפקידו כשר המשפטים דאג, בין השאר, לחקיקת רפורמה בדיני המעצרים והחיפושים ולחקיקתו של חוק הסנגוריה הציבורית ● היה שותף לחקיקת חוק יסוד: כבוד האדם וחירותו וחוק יסוד: חופש העיסוק

מארק צוקרברג / אילוסטרציה: גלובס

הסיבות לצניחה של מניית מטא למרות תוצאות חזקות, והחשש מאפקט דומינו שיגיע עד לגוגל

מטא אכזבה בגדול את המשקיעים עם תחזית פושרת לרבעון הבא, למרות שהכתה את התחזיות בשורת הרווח וההכנסות ● אוראל לוי, מור קרנות נאמנות: "השוק חושש שטרנד ה-AI לא מצליח לייצר הכנסות" ● וגם: למה אחרי פרסום הדוח של מטא צנחה מניית אלפאבית במסחר המאוחר ומי עוד צפוי להיפגע מאפקט הדומינו?

בארה"ב שואלים: איך "יהודים הם נבלים ומחבלי חמאס הם גיבורים"?

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה ● והפעם: איראן חותמת על שמונה הסכמים כלכליים וביטחוניים עם פקיסטן ● התקשורת בלבנון דנה בשאלה איך תיראה המדינה ביום שאחרי הלחימה ● והמחאות נגד ישראל בקמפוסים תופסות את הכותרות בארה"ב ● כותרות העיתונים בעולם

טסלה ונטפליקס. תוצאות הפוכות ותזכורת / צילומים: Shutterstock

שתי ענקיות, תוצאות הפוכות ותזכורת לכלל החשוב של עונת הדוחות

טסלה פרסמה ביום שלישי בלילה דוח רבעוני מאכזב, אבל המניה זינקה בפתיחת המסחר ב־13% ● בשבוע שעבר קרה בדיוק ההפך לענקית טכנולוגיה אחרת, נטפליקס, שמנייתה צנחה למרות תוצאות חיוביות ● הסיבה: המלכות האמיתיות של עונת הדוחות הן התחזיות

מטוס B-52 שנושא עליו את טילי המיקרו־גל / צילום: Reuters, Michael Clevenger / Courier Journal / USA TODAY NETWORK

חודר בונקרים ומשבית כורים גרעיניים, ללא פגיעות בנפש: הנשק האמריקאי שיכול לשנות את מאזן הכוחות מול איראן

הכתבה הזו הייתה הנצפית ביותר השבוע בגלובס, ועל כן, אנחנו מפרסמים אותה מחדש כשירות לקוראינו ● לפי חשיפת "דיילי מייל" הבריטי, ארה"ב פרסה בחשאי מערכת טילי מיקרו-גל, שהפעימות האלטקרו-מגנטיות שהם פולטים יכולים להשבית כל מכשיר אלקטרוני – כולל מתקני גרעין תת קרקעיים ● איך היא עובדת?

מאהל המחאה הפרו פלסטיני באוניברסיטת קולומביה (עיבוד: טלי בוגדנובסקי) / צילום: ap, Ted Shaffrey

המוחים הפרו-פלסטיניים עוטים מסכות קורונה כדי להיות חופשיים לבעוט

הלוק החדש של המפגינים מאפשר להם לחרוג מהשורות ● צה"ל נדרש לענות על שאלות קשות ● והאמריקאים מודאגים מהכוח של טיקטוק ● זרקור על כמה עניינים שעל הפרק

הרש גולדברג פולין

מחאה ספונטנית בירושלים אחרי פרסום הסרטון של הרש החטוף

המוחים יצאו לרחובות בקריאה להחזרת החטופים • מקור ביטחוני: צה"ל מוכן מיד להתחיל במבצע ברפיח • ביידן חתם על סיוע לאוקראינה וישראל בשווי עשרות מיליארדים • שר הביטחון גלנט: מחצית ממפקדי חיזבאללה בדרום לבנון חוסלו, החצי השני מתחבא • פגיעה ישירה בשני בתים באביבים, קרוואן אחד נשרף - אין נפגעים בגוף ● עדכונים שוטפים

רה''מ בנימין נתניהו / צילום: מארק ישראל סלם - הג'רוזלם פוסט

ההצעה החדשה: 20 חטופים תמורת חזרה לצפון

גורם בכיר בממשל ביידן: יש עסקה על השולחן, בקרוב נדע יותר ● בכיר בזרוע המדינית של חמאס ל-AP: נניח את נשקנו אם תקום מדינה פלסטינית בגבולות 67' • צה"ל תקף הלילה מטרות חיזבאללה במרחב מרון א-ראס • דובר צה"ל: סרטון החטוף מהשבי - קריאה דחופה לפעולה • עדכונים שוטפים