ערוץ 10 חשף עדות חמישית נגד מנכ"ל פוקס: "ויזל התנפל עליי"

ו' העידה בפני ערוץ 10 כי מנכ"ל פוקס הראל ויזל תקף אותה מינית בעת שהיו בנסיעת עבודה בחו"ל • העובדת עברה בדיקת פוליגרף ונמצאה דוברת אמת

מהדורת החדשות של ערוץ 10 פרסמה הערב (ב') עדות חמישית נגד הראל ויזל, מנכ"ל קבוצת פוקס ומבעלי השליטה בה

על-פי התחקיר של רביב דרוקר וליאת לוי בתוכנית "המקור", מדובר בו', שנסעה עם ויזל לנסיעת עסקים לפני 14 שנים בחו"ל. ו' סיפרה לתוכנית כי "כבר בלובי של המלון הוא התחיל לשאול אותי שאלות אישיות". היא סיפרה, בין השאר: "נכנסנו למונית. הנהג יושב מקדימה, ויזל התנפל עליי התנפלות שאני לא ידעתי מה לעשות, בגלל שהוא כל-כך גדול. דחף אותי לחלון. הכניס את הידיים, מזמז אותי, ניסה לנשק אותי. התנפל עליי. אני הדפתי אותו בכל כוחי. לא צעקתי, אבל אמרתי לו -'מה אתה עושה? אנחנו מכירים הרבה שנים. מה אתה עושה?'".

על-פי עדותה של ו', היא וויזל היו לפני פגישה עם איש עסקים זר. אם ויזל היה חותם אתו, זו הייתה הצלחה משמעותית ל-ו'. ויזל פגש את איש העסקים הזר. ו' מספרת שהוא התעניין אבל לא חתם. זמן קצר לאחר מכן, לטענתה, ו' שוב מצאה את עצמה עם ויזל במונית: "שוב הוא התנפל עליי, ושוב אני הודפת אותו. העסקה כבר לא התממשה", סיפרה.

לדברי ו', עם חזרתה לארץ היא סיפרה על המקרה בנפרד לשתי נשים שעבדו איתה. במערכת חדשות 10 שוחחו עם השתיים. האחת זכרה במדויק ש-ו' סיפרה לה על מה שויזל לטענתה עשה. השנייה זכרה ש-ו' חזרה נסערת מהנסיעה עם ויזל ושכעסה על כך שלא קיבלה גיבוי מהבוס שלה. ו' נבדקה בפוליגרף ונמצאה דוברת אמת. 

מקבוצת פוקס נמסר בתגובה: "החברה מתייחסת במלוא הרצינות לנושא. כפי שפורסם, החברה מינתה בשבוע שעבר בודקת חיצונית, השופטת בדימוס אורנית אגסי, שכבר החלה בתהליך הבדיקה".

מטעמו של הראל ויזל נמסר בתגובה: "המקרים המתוארים על-ידכם מסולפים מן היסוד. ערוץ 10 ממשיך למחזר חומרים. לאור זאת, אין בכוונתי להמשיך ולספק חדשות לבקרים תגובות לחומרים ממוחזרים וליטול חלק בקמפיין זה".