גבאי: לפיד מזגזג, הוא יישב עם נתניהו ואנחנו לא

"ראינו את זה סביב חוק הגיוס, יאיר לפיד הרים דגל לבן, כי הוא מניח שנתניהו ינצח את הבחירות. לנו יש דרך אחרת" כך אמר הבוקר אבי גבאי • "אני לא אשב בממשלה עם נתניהו כראש ממשלה, בלי אבל, בלי אולי" • עוד אמר גבאי שלקראת מערכת הבחירות הבאה הוא צופה שמפלגת העבודה תזכה ב-30 מנדטים, ושהוא יהיה זה שירכיב את הממשלה

אבי גבאי / צילום: טל שניידר
אבי גבאי / צילום: טל שניידר

יו״ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר היום (ב') בכנס חברת החדשות כי הוא מאשים את התקשורת בישראל שאינה מחפשת מספיק, וכותבת על זגזוגי יאיר לפיד. הוא התייחס לנושא עמודי הפייסבוק שהרימה מפלגתו כדי להכפיש את לפיד. "ההוצאה שלנו על העמוד הזה עלתה לנו רק 100 אלף שקל. בסך הכל חיפשנו להבליט דברים שפורסמו עליו".

גבאי אמר שלקראת מערכת הבחירות הבאה הוא צופה שמפלגת העבודה תזכה ב-30 מנדטים, ושהוא יהיה זה שירכיב את הממשלה. באשר למערכת היחסים שלו עם שר האוצר משה כחלון, נשאל גבאי על ידי המראיין עמית סגל האם זו מלחמת איראן-עיראק. גבאי השיב כי "גם מלחמה זו הסתיימה יום אחד".

לשאלה האם גבאי יסרב לשבת בממשלה עם נתניהו, הצהיר גבאי כי "אני לא אשב בממשלה עם נתניהו כראש ממשלה, בלי אבל, בלי אולי. יש לנו את הדרך שלנו והיא אחרת משל נתניהו. אם הציבור לא בחר בנו עד עכשיו, אנחנו נשכנע שיש לבחור בנו בפעם הבאה."

גבאי ציין כי הוא מעריך שלפיד ישב בממשלה הבאה עם נתניהו. "ראינו את זה סביב חוק הגיוס, יאיר לפיד הרים דגל לבן, כי הוא מניח שנתניהו ינצח את הבחירות. לנו יש דרך אחרת".