בנט: ליכוד עם 40 מנדטים יחסל את הבית היהודי

שר החינוך אמר הבוקר בוועידת המשפיעים של חברת החדשות כי הוא מודע לפופולריות העולה של השרה איילת שקד: "חושב שיש למצוא את הדרך לתת לכך ביטוי פוליטי בהגדלת מספר המנדטים" • בתגובה לדבריו של ליברמן "שבנט יטפל בפדופיליה במערכת החינוך ולא ייתן עצות בביטחון", השיב בנט כי "שני המורים הפדופילים סולקו, ותוך הרבה פחות מ-48 שעות"

נפתלי בנט / רויטרס
נפתלי בנט / רויטרס

"המשמעות של ליכוד עם 40 מנדטים היא חיסול הבית היהודי" - כך אמר הבוקר (ב') שר החינוך נפתלי בנט בוועידת המשפיעים של חברת החדשות. בנט ציין שזה קרה כבר פעמיים, וכך הוא מסיק שזה יקרה בפעם השלישית. "בזכות הברית עם לפיד והמזל שהוא השאיר את ליברמן בחוץ אני יודע שזה יקרה פעם שלישית, כי לא נוח לו שיש עמוד שידרה אידיאולוגי חזק בממשלה כמונו".

בנט הגיב גם לשאלת הפופולריות העולה של השרה איילת שקד, ואמר "אני מודע לכך ואני חושב שיש למצוא את הדרך לתת לכך ביטוי פוליטי בהגדלת מספר המנדטים. היא שרה מצוינת וכולם מודעים לכך".

מוקדם יותר התראיין שר הבטחון אביגדור ליברמן ונשאל על המתח בינו לבין בנט, ועל ההודעות הציבוריות של בנט בנוגע להתנהלות שר הבטחון. ליברמן אמר "שבנט יטפל בפדופיליה במערכת החינוך ולא ייתן עצות בביטחון".

בנט הגיב בראיון עם דני קושמרו לדבריו של ליברמן ואמר כי "שני המורים הפדופילים סולקו, ותוך הרבה פחות מ-48 שעות".