מענקים | בלעדי

בירנבאום הבטיח וקיים: 18 אלף שקל מענק לכל עובד בסודהסטרים

כל אחד מ-3,000 עובדי החברה (מתוכם כ-2,000 בישראל) אשר בעלי ותק של שנה אחת לפחות - יקבל את המענק • המנכ"ל בירנבאום: "יש לנו את האנשים הכי טובים בעולם"

עכשיו זה רשמי: אחרי שנחשף ביום ה' ב"גלובס" על הכוונה לחלק מענקי מכירה לעובדי סודהסטרים, הודיע הערב מנכ"ל החברה דניאל בירנבאום לעובדים, שכל אחד מ-3,000 עובדי החברה, כ-2,000 מהם בישראל, שיש להם שנת ותק אחת לפחות, יקבל מענק של 18 אלף שקל, שווה ערך לכחודשיים וחצי משכורות חודשיות של עובד ייצור בחברה.

שאר העובדים יקבלו מענק יחסי בהתאם לוותק שלהם. בסך הכל היקף המענק הכולל עשוי להגיע לעד כ-50 מיליון שקל, שזה מציב סטנדרט ראוי ומכובד לשאר התעשייה המסורתית (בתעשיית ההייטק מוענקות אופציות לעובדים) במקרים של עסקאות דומות של חברות תעשייתיות (למשל, מה שלא קרה בפרוטרום ומה שעתיד להתרחש בתעשייה הפיננסית עקב דרישתם של עובדי לאומי קארד).

במכתב ששלח הערב בירנבאום לעובדיו והגיע לידיי נכתב כך:

"סטרימרים יקרים,

"איזה שבוע מיוחד ומרגש היה לנו!

"קיבלנו כל כך הרבה אהבה ופירגון מכל העולם אבל במיוחד מרגש היה לחוות את גאוות האנשים שלנו כאן בסודה ואת הגאווה הלאומית בהצלחה ישראלית כחול לבן. אני תמיד אומר ש״הכל מתחיל ונגמר באנשים". וכאן בסודהסטרים הוכחנו שזה נכון! יש לנו את האנשים הכי טובים בעולם - משפחת סודהסטרים.

"כדי לחגוג את נקודת הציון המרגשת הזאת וכהוקרה והערכה על תרומתכם להצלחתה של סודהסטרים, סיכמנו עם פפסיקו על מענק מיוחד בסך 18,000 שקל לכל עובד עם שנת ותק אחת לפחות. עובדים אשר עובדים איתנו פחות משנה יקבלו בונוס יחסי בהתאם לותק שלהם. מענק זה צפוי להיות משולם עם סגירת העסקה בדצמבר.

"כולי תקוה שאתם מלאי גאווה כמוני להיות סטרימרים במיוחד בימים אלו והנכם ונרגשים לקראת העתיד המשותף שלנו עם פפסיקו. אנחנו ממשיכים בכל הכוח במסע שלנו להפוך את העולם למקום טוב יותר. יהיה כייף גדול. 

"זוהי רק ההתחלה!"