"אני נמצא חודשיים במשרד, בוחר יעד וטס לטיול של חודש"

ג'וזף בצלאל (30), מנהל קריאטיב בחברת לייטריקס • טווח שכר: 15-20 אלף שקל • "בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע"

ג’וזף בצלאל/צילום:  צילום: לייטריקס
ג’וזף בצלאל/צילום: צילום: לייטריקס

איפה אני תופסת אותך?
"במדריד. יצאתי לטיול שהוא פרויקט עבודה שמחולק לשני חלקים: מטרת החלק הראשון היא לצלם תוכן לפרסומות לאפליקציות - לייטריקס מפתחת אפליקציות לעריכת תמונות וידיאו, ובפרסומות אנחנו מראים איך אפשר לעשות את זה. החלק השני של הפרויקט שלי הוא יצירת וידיאו קליפ עם להקה ספרדית בשם Nostravaina, כשכולו מצולם באייפון ונערך עם האפליקציות".

איך הגעת לתפקיד?
"הגעתי ללייטריקס לפני חמש שנים, הייתי בין הראשונים שהתחילו לעבוד בחברה. באותה תקופה בדיוק סיימתי לימודי תקשורת חזותית בבצלאל, ואחרי עבודת הגמר הם התקשרו אלי. התחלתי כמעצב UI ו-UX ואחרי שנתיים היה צורך במעצב שגם ייצור תוכן מעניין למחלקת השיווק, הצעתי את עצמי וגיליתי שזה יותר מעניין".

התפקיד דורש טיסות לחו"ל?
"אחרי זמן מה של יצירה הבנתי שאני רוצה לעשות פרויקטים גדולים יותר ולצלם את הדברים בעצמי במקום לפנות לבנקים של תמונות: רציתי לפתח קונספט מההתחלה ולעשות גם וידיאו כדי להראות את אפשרויות האפליקציה באמצעות תוכן. אז יצרתי קשר עם הלהקה בספרד, והצעתי את זה ללייטריקס. את הקליפ הראשון עשינו בארץ במדבר, הצלחנו ואמרנו שנטוס לחו"ל".

אתה טס לבד?
"כשעשינו טיול קטן בצפון זה היה עם הצוות של מעצבי השיווק, אחר כך הם המשיכו לים המלח. לחו"ל כרגע אני טס לבד, הלהקה ואני: יש לנו כימיה טובה ויחד אנחנו בונים וידיאו קליפ עם סיפור שקשור לשיר. בטיולים שלי אני דואג לשמור שבת. בכלל, אני אוהב רוחניות".

 איך הכרת את הלהקה?
"אחד הזמרים בה הוא חבר ילדות שלי. עליתי לפני 12 שנה מוונצואלה, מכאן המבטא הספרדי שלי".

  מי בוחר את היעד וכמה זמן נמשך כל טיול?
"אני. התפקיד שלי הפך לכזה בו במשך חודשיים אני נמצא במשרד ועובד על מה שצילמתי, אחר כך אני חושב על הלוקיישן והקונספט הבא ונוסע לשם. הייתי בנאפולי, קאפרי ופה במדריד. הטיול הבא יהיה אולי בהודו ותאילנד. כל טיול נמשך כחודש, תלוי בפרויקט: אני מציע מה לצלם, ואם זה הגיוני מאשרים את זה בחברה".

יש לך חיים טובים.
"נכון. בעבודה שלי מאמינים כמוני שבמקום לנסות לשלוט במישהו, צריך לתת לו מקום לפרוח ולבטא את מה שיש לו להציע".

יש לך בת זוג?
"לא, למה, יש לך מישהי להכיר לי? כשתהיה היא תוכל לבוא איתי".

איפה תהיה בעוד חמש שנים מהיום?
"כרגע אני מממש את התשוקה שלי, ולכן אני מאוד מקווה להמשיך ולעשות את מה שאני עושה".