פחות מחודשיים לבחירות הכלליות לוועד תע"א: ב-8 לאוקטובר

למרות שיו"ר הוועד יאיר כץ נבחר כבר במאי האחרון לתפקיד במסגרת בחירות מיוחדות שנערכו בחברה, הוא יעמוד לפני בחירה נוספת באוקטובר • קיום הבחירות בתחילת חודש אוקטובר יאפשר את הקדמת ההחלטה שצפויה להתקבל בנושא חקירת תע"א בה מעורב יאיר כץ בפרקליטות המדינה

יאיר כץ / צילום: יאיר כץ
יאיר כץ / צילום: יאיר כץ

מועצת העובדים בתעשייה האווירית החליטה באסיפה שקיימה היום (ד') כי הבחירות הכלליות לתפקיד יו"ר הוועד ולמליאת המועצה יערכו ב 8 לאוקטובר - בעוד פחות מחודשיים.

במועצת העובדים מכהנים 64 חברי, שמייצגים את המגזרים השונים בתעשייה האווירית, והמרכזיים בהם הם סקטור המהנדסים, הטכנאים והיצור. החבר ה-65 הוא יו"ר הוועד.

למרות שיו"ר הוועד יאיר כץ נבחר כבר במאי האחרון לתפקיד במסגרת בחירות מיוחדות שנערכו בחברה, הוא יעמוד לפני בחירה נוספת באוקטובר. על פי הערכות- סיכוייו גבוהים מאד, וברקע ניצחון סוחף בבחירות שנערכו במאי. כץ הוא בנו של יו"ר הוועד הקודם וכיום שר העבודה והרווחה, חיים כץ. הבחירות שיערכו באוקטובר יהיו לראשונה ממוחשבות.

כץ היה בין העצורים בתע"א במסגרת החקירה שהתנהלה בה, בחשד שהפעיל לחץ על עובדים בחברה להתפקד לשורות הליכוד. התיק הועבר לפרקליטות עם המלצה להגיש נגדו כתב אישום. גורמים העריכו היום כי אפשר שקיום הבחירות בתחילת חודש אוקטובר, יאפשר את הקדמת ההחלטה שצפויה להתקבל בנושא זה בפרקליטות המדינה.