אמדאוס רכשה את TravelClick בסכום של 1.52 מיליארד דולר

TravelClick היא ספקית שירותי אירוח הפעילה ב-25 אלף בתי מלון ב-176 מדינות • העסקה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של 2018 עם קבלת האישורים הרגולטוריים, והיא תמומן באמצעות חוב ורווחים מיידיים כתוצאה מהשילוב

אמדאוס / רויטרס
אמדאוס / רויטרס

עסקת ענק בענף התיירות: חברת הטכנולוגיות אמדאוס רכשה את חברת TravelClick מידי חברת ההשקעות Thoma Bravo בעסקה בהיקף 1.52 מיליארד דולר.

טרוול קליק היא ספקית שירותי אירוח הפעילה ב-25 אלף בתי מלון ב-176 מדינות. בין שירותיה היא מציעה גם מערכת הזמנות לרשתות ולבתי מלון עצמאיים (CRS) ופתרון לניהול אורחים (GMS).

המטרה של אמדאוס במהלך הזה הוא להעמיק את פעילותה בתחום המלונות. כחלק מהרכישה צפויים כ-1,100 מעובדי TravelClick להצטרף לאמדאוס.

אמדאוס היא חברת אירופית שמספקת פתרונות טכנולוגיים לענף הנסיעות הגלובלי דרך ספקים, סיטונאים ומשווקי תיירות, לרבות סוכנויות נסיעות ואתרי נסיעות. קבוצת אמדאוס מעסיקה כ-16 אלף עובדים ברחבי העולם מאתרים מרכזיים בספרד, שם ממוקם מטה החברה, ניס (פיתוח) וארדינג (תפעול), וכן ב-70 ארגונים מסחריים של אמדאוס בכל העולם ובכללם משרד בישראל המנוהל על-ידי גדי מור.

העסקה צפויה להיסגר ברבעון האחרון של 2018 עם קבלת האישורים הרגולטוריים, והיא תמומן באמצעות חוב ורווחים מיידיים כתוצאה מהשילוב.