מה קיבלו הדיירים בפרויקט תמ"א 38 באשדוד?

התשובה היא תוספת ממ"ד ומרפסת ובבניין תותקן מעלית; לכל דירה יתווספו כ-35 מ"ר בממוצע שטח עיקרי ומרפסת ב-25 דירות חדשות בשני בניינים צמודים • שני בניינים ברחוב האדמור מפיטסבורג מתארגנים לפרויקט חיזוק ושיפוץ, ו-85% מבעלי הדירות כבר חתמו

האדמור מפיטסבורג, אשדוד/ צילום:  מ.אסולין דיגיטל מדיה
האדמור מפיטסבורג, אשדוד/ צילום: מ.אסולין דיגיטל מדיה

סיפור בעלי הדירות

"אנחנו מנסים לקדם את הפרויקט הרבה שנים. כבר התחברנו בעבר עם יזם אחד, אבל בדיעבד הסתבר שהוא 'מרח' אותנו כמה שנים. זה היה זוועה. לקח לנו הרבה זמן למצוא מי שייכנס בנעליו כי לא היו הרבה קופצים על המציאה וזה לא היה פשוט. צריך לבדוק טוב טוב עם איזו חברה מתקדמים, לדעתי יש המון גורמים שמחפשים לעשות 'סיבוב' על הדיירים וצריך להיזהר. במקביל, צריך גם הרבה מזל".

התמורה ליזם

במסגרת הפרויקט יתווספו 25 דירות חדשות סך הכל ב-2.5 קומות נוספות לצד קומות הקרקע. הדירות החדשות יהיו בין היתר בנות 4 ו-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוז. לדירות מחסנים בשטח 6 מ"ר וחניה.

התמורה לבעלי הדירות

חיזוק הבניין בפני רעידות אדמה. בנוסף, הדירות הישנות יקבלו תוספת ממ"ד ומרפסת ובבניין תותקן מעלית. לכל דירה יתווספו כ-35 מ"ר בממוצע שטח עיקרי ומרפסת.

חניה

נכון להיום יש חניה, ולאחר סיום הפרויקט יהיו חניות לכלל הדירות חדשות ולחלק מהדירות הישנות.

לו"ז 

החברה הגישה בקשה להיתר בנייה לפני חודש וחצי, וההערכה היא שהוא צפוי להתקבל בעוד כמה חודשים ושהבנייה תחל בעוד כחצי שנה. נכון להיום 85% מבעלי הדירות חתמו על הסכמה לביצוע הפרויקט.

מיקום מדויק: רחוב האדמו"ר מפיטסבורג (עוזיהו לשעבר) 43 ו-45 באשדוד, ברובע ג' בצפון מזרח העיר.

המצב הקיים: בניינים ישנים שנבנו בשנת 1970 הכוללים 32 דירות בארבע קומות. השטח הממוצע של הדירות הקיימות עומד על 75 מ"ר נטו. בבניין כיום אין מעלית ויש חניה.

היזם: קבוצת הרציג נדל"ן

קבלן הביצוע: יהודה הרציג

אדריכל: ליעד אדריכלים

האדמור מפיטסבורג, אשדוד/ צילום והדמיה: מבטים הדמיות אדריכלות
 האדמור מפיטסבורג, אשדוד/ צילום והדמיה: מבטים הדמיות אדריכלות