הנקראות ביותר

תקציב המדיה של מותגי ריגלי עובר לאדלר חומסקי

התקציב, בהיקף של כ-15 מיליון שקל, טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF

סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock
סוכריות סקיטלס של ריגלי / צילום: Shutterstock

תקציב המדיה של ריגלי בהיקף של כ- 15 מיליון שקל עובר לחברת המדיה "מדיה קום" מקבוצת אדלר חומסקי. התקציב טופל בשנים האחרונות בחברת המדיה TMF.

תקציבי ריגלי כוללים את מוצרי השוקולד של חברת מארס בהם M&M’s, טוויקס, סניקרס ובאונטי ואת מוצרי ריגלי בהם מותגי המסטיקים אורביט ו־FIVE וסוכריות סקיטלס.

מדובר במותגים שרוב הפרסום שלהם מגיע מחו"ל ועובר התאמה לשוק המקומי ולכן עיקר התקציב הוא מדיה ולא קריאטיב. עם זאת מפעם לפעם נעשה קמפיין מקומי. המותג העיקרי שבו משקיעה החברה הוא המותג אורביט. את הפרסום מבצע עבור ריגלי משרד הפרסום גיתם.

כמו חלק לא מבוטל מתקציבי פרסום בינלאומיים העברת התקציב צפויה על רקע מכרז בינלאומי שנערך לאחרונה. במסגרתו בחרה ריגלי בעולם את מדיה קום כגוף שירכוש עבורה מדיה. למדיה קום ולריגלי כבר היה חיבור מסוים מאחר שהיא מבצעת עבור ריגלי את תכנון המדיה.

עקבו אחרינו ברשתות
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
לכתבה הקודמתיוצא מהמסך: ערוץ הקניות יתחיל למכור מוצרים בחנויות פיזיות