גלובס - עיתון העסקים של ישראלאתר נגיש

מדריך "גלובס טק": טריקים שמסתתרים בווטסאפ, ווייז ופייסבוק

מהפיד הכי עדכני בפייסבוק דרך יוצר הסרטונים של גוגל תמונות ועד קיצורי המקלדת שישדרגו לכם את החיים ● קבלו כמה פיצ'רים שאולי לא הכרתם בנייד ובמחשב שלכם

ווטסאפ. טריק חשוב למציאת הודעות / שאטרסטוק
ווטסאפ. טריק חשוב למציאת הודעות / שאטרסטוק

הקיץ כאן, החום מכה, ואנחנו עייפנו. למי יש עדיין כוח להתקין עוד אפליקציה מגניבה רק כדי שהיא תישכח, ואחרי יומיים ונחזור ל-7-8 האפליקציות והאתרים שאולי נמאס מהם, אבל אף אחד לא יכול יותר בלעדיהם?

אבל מה עושים אם בכל זאת רוצים להתחדש קצת לפעמים? כמעט בכל אפליקציה בנאלית יש לא מעט פיצ'רים שמעטים מכירים, אבל יכולים לשנות את חוויית השימוש או סתם לספק בידור. אם הן כבר שם - אז בואו נכיר כמה מהם.

הערה קטנה לפני שמתחילים: לא מדובר בפיצ'רים סודיים באמת, אלא פשוט בתכונות שהשימוש בהן נפוץ פחות. כמו תמיד, יהיו משתמשים שמבחינתם מדובר במידע בסיסי, בבחינת "מה, מישהו לא מכיר את זה?" ואולי יהיו גם כאלה שכל מה שנכתוב כאן יחדש להם. אנחנו מאמינים שרוב המשתמשים נמצאים איפשהו באמצע, ומספיק שייתקלו כאן בפיצ'ר שימושי אחד שלא הכירו כדי לשדרג את החיים.

טריקים 8

הודעות המוניות וכוכבים בווטסאפ

רוצים לדווח מאירוע או חופשה, אבל פחות מתאים לכם לפרסם פומבית בפייסבוק או באינסטגרם? פיצ'ר ה-Broadcast בווטסאפ, שפופולרי כרגע בישראל פחות מהקבוצות המפורסמות, אולי יתאים לכם. במקום לשלוח אותן הודעות לכמה חברים אחד אחד, קיימת אפשרות לכתוב הודעות עם טקסט או תמונות שיישלחו לרשימה של אנשי קשר נבחרים כהודעה אישית.

בניגוד לקבוצה (שגם מחייבת את אישור הנמען), הנמענים בברודקאסט יקבלו את ההודעה הקולקטיבית אל חלון השיחה האישי מבלי לדעת שמדובר בהודעה קולקטיבית. הם לא יידעו על שאר הנמענים ולא יוכלו להשיב זה לזה. איך משדרים? פשוט ניגשים אל כפתור ההגדרות (שלוש נקודות בפינת המסך) ומקליקים על New Broadcast. לאחר מכן בוחרים את אנשי הקשר אליהם תרצו שהודעות יישלחו. בהמשך ייפתח לכם חלון שיחה "רגיל", כאשר כל הודעה שתכתבו בו תשלח אל כל רשימת האנשים שבחרתם.

לאחרונה, בעקבות מקרים שבהם הודעות שרשרת הובילו למעשי לינץ' בהודו, הגבילה ווטסאפ ל-20 את מספר האנשים שאליהם אפשר לשלוח הודעות ברודקאסט. כך או כך, לא מדובר על פיצ'ר שמאפשר ספאם של ממש: ראשית, ניתן לשלוח הודעות רק לחברים שאתם מופיעים ברשימת הקשר שלהם. שנית, יש לסמן את החברים אחד אחד, ולא ניתן לשדר לכל רשימת אנשי הקשר באופן גורף.

פיצ'ר חביב נוסף בווטסאפ, שלתחושתי לא זוכה לכבוד הראוי לו, הוא הכוכב. מכירים את זה ששולחים לכם הודעה חשובה, ואתם רוצים לחזור אליה אחרי חודש, ואז לכו תמצאו אותה? יש פתרון. סמנו מראש את ההודעה (המסר הספציפי בתוך חלון ההתכתבות) באמצעות הקלקה ארוכה, ואז לחצו על סמל הכוכב שבמרכז שורת הניווט שבראש המסך. כדי לחזור אל כל ההודעות שסימנתם, גשו אל תפריט ההגדרות ובחרו ב-Starred Messages.

טריקים 7

האח הגדול של ווייז

ווייז זה לא רק בשביל להגיע עכשיו מנקודה לנקודה. אני לא יודע מה איתכם, אבל לי לקח הרבה זמן עד שטרחתי לבדוק מה עושים שני הפיצ'רים הכי שימושיים אחרי הניווט היומיומי. והם היו כל הזמן מתחת לאף.

תהיתם מה זה Send ETA? לחיצה על השורה הזאת תשלח לחברים שלכם לינק, שאם יקליקו עליו יראו מפה המציגה אונליין את התקדמותכם, אונליין. כל מה שצריך לעשות זה לבחור חבר בתוך וייז עצמה, או ללחוץ על More כדי לשלוח בווטסאפ, פייסבוק או הודעת SMS.

ואם אנחנו כבר באוטו, זה הזמן לשמוע שם מוזיקה בסטרימינג, במקום להיות תלוי ברדיו. אם קשה לכם להיות הדיגיי'ז של עצמכם, בזמן שאת מעט הקשב שנותר לכם אתם מקדישים לווייז, יש פתרון. שירות המוזיקה בסטרימינג ספוטיפיי, שעלה לפני כמה חודשים לישראל, מתממשק עם ווייז - כך שתוכלו לקבל את שניהם במסך אחד. אחרי שתנסו לא תרצו לשוב לרדיו הרגיל. וזה, כמובן, הזמן להפציר בכם לא להתעסק עם הטלפון תוך כדי נהיגה.

טריקים 3

פייסבוק בלי סינון

על תחושת המיאוס מהגלילה האינסופית בפיד הפייסבוק כבר דיברנו במדריך האפליקציות להגבלת זמן השימוש בנייד. אלא ששאיפות נעלות לחוד ומציאות לחוד. מה עושים כשנמרחים על הספה בלילה מול הפייס, והפיד מתעקש לחזור על עצמו?

לאורך זמן, האלגוריתם של פייסבוק פשוט מעלים חלק מאנשי הקשר שלנו. אנשים שלא שוחחנו איתם או עשינו להם לייק הרבה זמן, לדוגמה, או אנשים שלא נפגשנו איתם במציאות זמן רב. זה עניין של ביצה ותרנגולת: אם פייסבוק לא תחשוף אותנו לאנשי קשר, כך גם לא נוכל לדעת אם הם מעניינים אותנו.

יש לכך פתרון, שפעם הודגש בממשק של פייסבוק, אבל עם הזמן הוסתר בעצמו. הוא נקרא Recent - פיד, דהיינו זרם עדכונים - ללא התערבות מאסיבית של האלגוריתם. רק פוסטים מכל החברים שלכם המוצגים על פי סדר כרונולוגי. כל פוסט של חבר יוצג בו על זמן פרסומו, כאשר ראשונים תראו כמובן את הפוסטים הכי חדשים.

החיסרון הוא שלצד הפתעות תקבלו גם לא מעט זבל - דברים שלא רלוונטיים אליכם, מאנשים שלא מעניינים אתכם, שאף אחד כמעט עוד לא הספיק לעשות להם לייק או להגיב עליהם.

היכן נמצא את הפיד הזה? במסך הראשי של אפליקציית פייסבוק לחצו על כפתור ההגדרות (שלושה פסים כחולים אנכיים) וחפשו את Recent. לעיתים האופציה לא מופיעה מיד ויש להמתין מעט. לחלק מהמשתמשים פיד זה יוצע רק דרך מסך נוסף, שאליו מגיעים לאחר הקלקה על Feeds. זה קצת מעצבן, חלק מהנטייה של פייסבוק להקשות עלינו את החיים ככל שמדובר על אפשרויות בחירה.

טריקים 6

סרטונים אוטומטיים בגוגל תמונות

יש בערך טריליון כלים לעריכה אוטומטית של סרטים. צריך רק להוריד את האפליקציה הזאת, ואז רק להעלות תמונות ואז רק לבחור ולסדר ולהזיז ולהתאים ולשלב. למי בכלל יש סבלנות?

דברים טובים באינטרנט, בעיניי, הם לא אלה שאפשריים, אלא אלה שקורים. כזה הוא למשל פיצ'ר הסרטונים האוטומטי של גוגל פוטוז, אפליקציית גיבוי וארגון התמונות והווידאו של גוגל. היא נמצאת שם ממילא, מגיעה אוטומטית עם אנדרואיד ומאפשרת לכם לגבות אוטומטית ובחינם את כל התמונות והווידאו שאתם מצלמים. כל מה שצריך לעשות, אם היא לא כבר מופעלת אצלכם, היא לחפש אותה ולהפעיל את הגיבוי האוטומטי.

העניין הוא שהאפליקציה, שנועדה במקור להיות ספריית התמונות שלכם בענן, עושה עוד הרבה מאוד דברים נחמדים. אחד מהם הוא סרטוני אנימציה שמבוססים על תמונות הסטילס שלכם. כיום, באמצעות טכנולוגיות בינה מלאכותית, המערכת יודעת לנתח, לזהות ולקטלג את התמונות שלכם באופן אוטומטי ולסדר לכם אותן באלבומים.

כך היא מאפשרת גם לקבץ תמונות בעלות מכנה משותף, ולאחר מכן גם להפוך אותם לסרטונים, בלי מגע יד אדם, ועוד עם מוזיקת רקע. למשל סרטון של כל תמונות הסלפי שלכם, או סרטון שעוקב אחר ההתפתחות של ילדכם. או סרטונים של הכלב או החתול. לא רע.

בונוס: כמה קיצורי מקלדת שלא תבינו איך שרדתם בלעדיהם

נכון, אנחנו כבר לא בשנות התשעים ולא בשנות האלפיים, אבל יש סימנים ראשונים שהמחשב האישי עושה קאמבק - וכך או כך, כמעט כולנו צריכים אותו לעבודה.

אין מדריך טוויקים טכנולוגיים שלם בלי קיצורי מקלדת. לא נפרט את כולם כי יש המון, אבל שווה לבדוק את האתר הזה. הוא מציג את קיצורי המקלדת גם ל-PC, גם למק וגם לכל התוכנות הנפוצות - דפדפנים ותוכנות האופיס. כאן נמליץ על ארבעה מהם:

 ● הכפתור המסתורי עם הסמל של ווינדוס, משמאל למקש הרווח, שימושי קצת יותר ממה שאתם חושבים. קליק עליו יחד עם מקש האות D יעלים את כל החלונות הפתוחים כעת במחשב שלכם. במקום לעבור אחד אחד ולחפש את כפתור ההסתרה, פשוט לחצו עליו וחשפו את שולחן העבודה. קליק נוסף על צירוף המקשים הזה יחזיר את כל החלונות למקומם.

● חבל להטריח את היד אל העכבר בכל פעם שאתם רוצים לעבור לטאב אחר בדפדפן. פשוט לחצו על קונטרול יחד עם Tab, ודלגו לכם בקלילות בין הטאבים. עוד אפשרות היא ללחוץ על קונטרול ואז על אחד ממקשי המספרים. אם, לדוגמה, יש לכם ארבעה טאבים פתוחים, Ctrl+3 יעביר אתכם לשלישי.

● הצירוף Ctrl+Shift+W יסגור לכם אחד אחד את הטאבים הפתוחים. סגרתם והתחרטתם? הקליקו את הצירוף הזה עם T במקום W והקימו את הטאבים לתחייה.

● כשאנחנו רוצים לחזור לדפים הקודמים שבהם גלשנו, רובנו מקליקים שוב ושוב על חץ ה-Back שליד שורת הכתובת בדפדפן. החפירה בהיסטוריית הגלישה מעצבנת אפילו יותר. הרבה יותר פשוט לגלוש קדימה ואחורה בעזרת Alt וחצי הימינה והשמאלה במקלדת (זהירות: בחלק מהמחשבים שימוש בקיצור הזה יגרום למסך להתהפך על הצד).

עוד כתבות

ד''ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, בכנס TECH IL / צילום: תמר מצפי

זיו קציר: "בעולם מעריכים מאוד את הערך המוסף שאנו מביאים לתחום ה-AI"

ד"ר זיו קציר, ראש התוכנית הלאומית לבינה מלאכותית ברשות החדשנות, הזהיר בכנס TECH IL של גלובס כי המרוץ העולמי לבינה מלאכותית מחריף: "כל מדינה מנסה לקחת את החלק הארי מהענף הצומח, ומי שלא רץ קדימה, משתרך מאחור"

יירוטי כיפת ברזל מעל שמי אשקלון, ערב מתקפת הכטב''מים מאיראן / צילום: Reuters, Amir Cohen

ישראל החליטה: תקיפה ברורה ונחרצת נגד איראן; נשלמה היערכות חיל האוויר

דיווח: סעודיה ואיחוד האמירויות חלקו מידע מסווג עם ארה"ב כדי לסכל את המתקפה האיראנית ● קבינט המלחמה התכנס ב-14:00 לדיון נוסף על תגובת ישראל מול איראן ● נשיא צרפת מקרון הודיע כי ישוחח היום עם נתניהו; שר החוץ הבריטי: "שוקלים להטיל סנקציות נוספות על איראן" שר החוץ של ארה"ב אנתוני בלינקן שוחח עם שרי החוץ של ערב הסעודית, ירדן ומצרים עדכונים שוטפים

יאיר ארז, מנהל צוות החלוץ של רשות המטרו / צילום: יונתן בלום

150 ק"מ של רכבת: עוד לא היה בישראל פרויקט כזה. הכירו את הצעיר שאחראי עליו

יאיר ארז סולד מפוליטיקה, אך תמיד ידע שהוא רוצה לחולל שינוי דרך המגזר הציבורי ● כיום הוא מנהל צוות החלוץ של רשות המטרו: "רוצה כבר לראות את העבודות יוצאות לדרך" ● 40 עד 40: נבחרת המנהיגות הצעירה של גלובס

אלונה בר און, מו''ל גלובס בכנס TECH IL / צילום: כדיה לוי

אלונה בר און: אנחנו משתדלים להציף גם סוגיות שלא מסוקרות ולראות גם את הדברים הטובים, ויש כאלה

בפתח כנס TECH IL של גלובס, הציגה מו"ל העיתון את העשייה של מדור הטק שלו וכן ציינה את השאיפה להציע לקוראים "מזון בריא למוח" ● בר און הציגה גם את תהליך דירוג 10 הסטארט־אפים המבטיחים של גלובס, המבוסס על בחירות של קרוב ל־90 קרנות השקעה מקומיות וזרות מובילות בענף ההייטק הישראלי

האינפלציה בישראל מתחממת / עיצוב: טלי בוגדנובסקי

האינפלציה מרימה ראש? מדד מרץ חם מהצפוי - קצב של 2.7%; מחירי הדירות ממשיכים לעלות

בקצב חודשי עלה המדד ב-0.6% • נתוני האינפלציה הפתיעו את התחזיות המוקדמות, שציפו לעלייה חודשית של 0.5% ועלייה שנתית של 2.6% ● מחירי הדירות ממשיכים לטפס ● מתן שטרית, הכלכלן הראשי של קבוצת הפניקס: "בנק ישראל ימשיך לנקוט משנה זהירות, ולכן הסיכויים להפחתת ריבית בהחלטה הקרובה נמוכים בשלב זה"

הבורסה בוול סטריט / צילום: Unsplash, Ahmer Kalam

החשש מעימות חזיתי בין ישראל לאיראן הפיל את וול סטריט

הנאסד"ק ירד בכ-1.8% ● הניקיי ירד ב-1.2% ● מאסק: "עשינו בדיקה מעמיקה והחלטנו, בהחלטה קשה, לפטר יותר מ-10%" ● BDO: "המתיחות מול איראן ובמיצרי הורמוז צפויה להשפיע על שוק הנפט העולמי" • בזכות מאזניהן החזקים, בוול סטריט צופים תשואת יתר ל"שבע המופלאות" ● 10.5 טריליון דולר - שיא בשווי הנכסים שמנהלת בלקרוק

נגיד בנק ישראל, פרופ' אמיר ירון / צילום: יונתן בלום (עיבוד: טלי בוגדנובסקי)

כלכלנים מעריכים: איך תשפיע העלייה באינפלציה על הריבית?

האינפלציה הפתיע את התחזיות המוקדמות כשעלתה לשיעור של 2.7% במרץ ● הכלכלנים הבכירים מנתחים את הנתונים ומסבירים את ההשפעה הצפויה על מתווה הריבית של בנק ישראל ● חן הרצוג, כלכלן ראשי ב-BDO: "חלק משמעותי מעליית המדד נובע מהתאמה חד-פעמית של המס על סיגריות וטבק"

מנהלי חברות השבבים הגדולות על במה אחת: כנס TECH IL יוצא לדרך

כנס TECH IL של גלובס, שמתקיים היום, מאגד על במה אחת את היזמים, האנג'לים, קרנות ההשקעה והסטארט-אפים הבולטים בענף ההייטק המקומי ● מה חושבים מנהלי חברות השבבים הגדולות בעולם, העצות של המשקיעות הבולטות בישראל ואיך למקסם את החיבור בין חדשות ותעשיות ביטחוניות?

שלט אנטי־ישראלי המציג טילים איראניים, טהרן / צילום: Reuters, Majid Asgaripour

רבים מהטילים ששוגרו מאיראן לישראל נפלו בדרך. וזו הסיבה

לפי "וול סטריט ג'ורנל", כמחצית משיגורי הטילים הבליסטיים האיראניים נכשלו או התרסקו עוד לפני הגיעם ליעד, מה שקרה גם לחלק מהכטב"מים ● רותם מי־טל, מנכ"ל חברת אסגארד, המפתחת טכנולוגיה צבאית לתעשיות הביטחוניות, מסביר בשיחה עם גלובס למה זה קרה

מתן סמיש, רשא חולי ואילון לוי בפאנל בהנחיית נבו טרבלסי, גלובס / צילום: כדיה לוי

הצרכים, האתגרים והשאיפות: שלושה מנהיגים צעירים על במה אחת

בפאנל בהשתתפות נציגי הנבחרת לשנת 2024, מתן סמיש מלאומי סיפר על מהפכת השירות של הבנק, רשא חולי מדיפלסט סיפרה על אתגרי הניהול בתעשייה, ואילון לוי, דובר במערך ההסברה עד לאחרונה, דיבר על מצבה של ישראל בעולם

חייל רוסי סוחב רחפן אוקראיני שתוקן ועודכן על ידי הצבא / צילום: ap, Russian Defense Ministry Press Service

איך נכשלו הרחפנים האמריקאים לחולל מפנה במלחמה באוקראינה?

רוב הרחפנים הקטנים של חברות אמריקאיות נכשלו בביצועיהם מול הטכנולוגיה הרוסית, ונחשבים כעת ליקרים ונוטים לתקלות ● בהיעדר פתרונות מהמערב, פנתה אוקראינה למוצרים סיניים זולים

צילומים: מארק ישראל סאלם (ג'רוזלם פוסט), (AP (Jacquelyn Martin, רויטרס, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

אפילו סעודיה עזרה: כך פעלה הברית שסייעה לישראל מול איראן

מזה כמה עשורים, ארה"ב מובילה מאמץ לטובת הידוק הקשרים הצבאיים בין ישראל ליריבותיה הערביות הוותיקות, כדי להתמודד עם האיום המשותף מצד איראן ● המאמץ הזה לא נבדק בקרב, עד שטהרן שיגרה את מטח הטילים והמזל"טים נגד ישראל ● כך הוא נראה מאחורי הקלעים

בורסת תל אביב / צילום: Shutterstock

נעילה אדומה בתל אביב; מדד ת"א בנקים 5 ירד בכ-1.1%

מדד ת"א 35 צלל ב-1.2% ● מדד המחירים לצרכן בישראל יפורסם הערב, מה צופים הכלכלנים? ● BDO: "המתיחות מול איראן תשפיע על שוק הנפט" ● בזכות מאזניהן החזקים, בוול סטריט צופים תשואת יתר ל"שבע המופלאות" ● וגם: 10.5 טריליון דולר - שיא בשווי הנכסים שמנהלת בלקרוק

תשואות קרנות הפנסיה והגמל: מעל כולם בלטו שוב המסלולים העוקבים אחר מדד ה-S&P 500 / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי

החודש החזק של קרנות הפנסיה וההשתלמות: אלו הגופים המצטיינים

קרנות ההשתלמות רשמו במרץ תשואה ממוצעת של 2.3% במסלול הכללי ו-3.8% במסלול המנייתי ● אלטשולר שחם הצטיינה בכל המסלולים בחודש החולף, מור בלטה בסיכום הרבעון ● וגם: התשואות החריגות של מסלולי ה-S&P 500

ערן רביד, CIO, מקורות / צילום: כדיה לוי

ערן רביד, CIO במקורות: "המשכנו לספק מים גם למוצבים בצפון שנפגעו קשות בלחימה"

בחברת המים הלאומית מקורות מספקים מים, גם בשעות משבר ● ערן רביד CIO במקורות, הוצנח לתפקיד יממה אחרי פרוץ המלחמה ● במהלך כנס TECH IL של גלובס הוא הציג את דרכי ההיערכות הטכנולוגית של החברה לזמני משבר

חן חיים, סמנכ''לית התפעול של חברת הרחפנים XTEND ליאור סגל, מנכ''ל חברת גילוי הרחפנים, העין השלישית, חגי בלשאי, מנכ''ל חברת הרובוטיקה הצבאית רובוטיכאן בשיחה עם אסף גלעד / צילום: כדיה לוי

מנכ"ל חברת הרובוטיקה הצבאית: "רחפנים הם לא העתיד רק של מלחמות. הם יזלגו גם לחיים"

חן חיים, סמנכ"לית התפעול של XTEND, ליאור סגל, מנכ"ל עין שלישית, וחגי בלשאי, מנכ"ל חברת רובוטיכאן, השתתפו בפאנל בכנס TECH IL של גלובס ● הם שוחחו עם אסך גלעד על הלקחים מהמלחמה, ולאן מתקדמת טכנולוגיית הרחפנים

בחינות הסמכה / צילום: אלון רון

תוצאות בחינת ההסמכה בראיית חשבון: הסטודנטים של מכללת ספיר בראש

מדובר בבחינת ההסמכה הראשונה שהתקיימה מאז פרוץ המלחמה ● הסטודנטים מהאוניברסיטה העברית נמצאים בתחתית הטבלה ● שיעור המעבר הכללי של כלל הנבחנים בבחינה עומד על 68%

בורסת תל אביב / צילום: טלי בוגדנובסקי

ירידות בבורסת ת"א; ורידיס מאבדת מערכה כ-4%

מדד ת"א 35 יורד ב-0.5% ● התנודתיות החריגה בשווקים לאור המתיחות בין איראן לישראל ממשיכה, וגם בשאר העולם אי הוודאות מורגשת ● אי.בי.אי מתייחסים לזינוק באגרות החוב הממשלתיות: "ניתן לנצל את עליית התשואות להארכה הדרגתית של מח"מ התיק" ● מדד המחירים לצרכן הפתיע לרעה, והסיכויים להפחתת ריבית הולכים ומתרחקים ● לאומי: "התנודתיות תימשך, בגלל רגישות מחיר הנפט למתיחות באזור"

יאיר נחמד, מנכ''ל נאייקס ויו''ר הדירקטוריון / צילום: דוד זיסר

המנכ"ל שמכר מניות בעשרות מיליוני שקלים: "במבט לאחור עשינו דברים מסוכנים מאוד ברמה האישית"

יאיר נחמד הקים את חברת הפינטק נאייקס עם שני שותפים, הנפיק אותה בת"א לפי שווי של כמעט מיליארד דולר ובהמשך הוביל אותה לנאסד"ק ● הגיוס בנאסד"ק בוצע אחרי שהמניה עלתה בעשרות אחוזים מתחילת 2024 ● "לא רציתי למכור", טוען נחמד, "אני מאמין בחברה ולא רוצה למכור מניות. יכולנו גם לא להנפיק, אבל היו לנו סיבות"

מסמך סודי חושף: תפקידה של איראן בתדלוק ההפגנות נגד ישראל

גלובס מגיש מדי יום סקירה קצרה של ידיעות מעניינות מהתקשורת העולמית על ישראל במלחמה • והפעם: האופוזיציה האיראנית חשפה מסמך לפיו איראן עומדת מאחורי הפגנות אנטי-ישראליות ברחבי העולם, ביקרות על התפקוד של גנץ, גלנט ונתניהו והצעד הבא שארה"ב צריכה לעשות אחרי המתקפה האיראנית ● כותרות העיתונים בעולם