נעילה מעורבת בניו יורק; סנאפ ירדה, CVS Health טיפסה

ענקית הפארמה CVS Health עלתה לאחר שעקפה את התחזיות עם פרסום הדוחות הכספיים • חברת האופנה מייקל קורס עלתה גם היא בעקבות הדוחות • חברות גילת וסרגון סיכמו רבעון שני חיובי באופן יחסי

סוחרים בוול סטריט / צילום: Brendan McDermid, רויטרס
סוחרים בוול סטריט / צילום: Brendan McDermid, רויטרס

המסחר בניו יורק ננעל היום (ד') במגמה מעורבת. המסחר המקדים התנהל בעליות. S&P 500 ננעל בירידה לא מורגשת, והנאסד"ק במגמה חיובית קלה והדאו ג'ונס בירידה מתונה. המסחר בניו יורק אמש ננעל בעליות, המסחר באסיה ננעל במגמה מעורבת ואילו המסחר באירופה מתנהל בירידות כשהפוטסי הבריטי הוא היחיד שנסחר בעליות.

הפאונד הבריטי נפל ב-0.6% ל-1.2859 דולר לפאונד, מדד ה-WSJ, שמודד את הדולר אל מול 16 מטבעות אחרי צמח ב-0.2%. 

מחיר הזהב עלה קלות ל-1,218.60 לאאונס.

 

משרד המסחר הסיני הודיע כי יטיל מכס של 25% על סחורות מיובאות מארה"ב בשווי של 16 מיליארד דולר. הסחורות כוללות בין השאר נפט ורכבים. הודעת הסינים מגיעה לאחר שהאמריקאים שיחררו רשימה סופית של כל הסחורות הסיניות שיספגו מכסים, גם בסך 16 מיליארד דולר. "מדובר בעין תחת עין", אומר אנליסט שוק בחברת B. Riley, "המכסים של סין הגיעו מיד אחרי האמריקאים".

ענקית הפארמה סי.וי.אס הילת'  עלתה בעקבות פרסום הדוחות הכספיים. החברה עקפה את התחזיות, הרוויחה 1.69 דולר למניה והכניסה 46.71 מיליארד דולר.

חברת הסושיאל מדיה סנאפ  יורדת לאחר דוחות כספיים לא מספיק עם הפסד של 14 סנט למניה ברבעון השני.

דיסני  ממשיכה ליפול לאחר שדוחותיה איכזבו את האנליסטים אמש.

חברת אוויס יורדת לאחר פרסום דוחות כספיים מאכזבים לרבעון השני של השנה. חברת השכרת הרכב הרוויחה 57 סנט למנייה והכניסה 2.33 מיליארד דולר, בעוד האנליסטים ציפו לרווח של 57 סנט למניה אך הכנסה של 2.35 מיליארד דולר.

מייסד, בעל השליטה ומנכ"ל טסלה , אילון מאסק, צייץ אתמול כי הוא שוקל להוציא את חברת הרכב החשמלי מן המסחר בבורסה עבור 420 דולר למניה וטען כי "המימון מובטח". כשעתיים לאחר הציוץ של מאסק יצאה לראשונה הודעה רשמית מטעם החברה ולפיה טרם התקבלה החלטה סופית לגבי הוצאת החברה מהמסחר, אך עם זאת היא פרסה את ההליך שבה זה עשוי להתרחש. המניה הגיבה בזינוק חד.

סייברארק  , דיסני  ,אופקו הלת'  ורשת הפיצריות פאפא ג'ונס פרסמו אמש דוחות כספיים. חברת אבטחת הסייבר, סייברארק סיכמה רבעון חזק והעלתה שוב את התחזיות. החברה צופה לעלייה בהכנסות בכל רבעון השנה ביחס לרבעון הקודם. 

חברת האקססוריז והאופנה מייקל קורס הולדינגס  עלתה לאחר פרסום דוחות כספיים חיוביים. החברה הרוויחה ברבעון השני 1.32 דולר למניה והכניסה 1.2 מיליארד דולר ברבעון השני השנה.

חברת האנרגיה הגאותרמית אורמת טכנולוגיות  פרסמה דוחות היום, הכנסותיה לא נפגעו משמעותית אך הרווחיות הגולמית הושפעה לרעה על-ידי השבתת תחנת הכוח בהוואי.

חברת אינטרנשיונל פליוורס אנד פראגרנצס , שנסחרת בבורסות בניו-יורק ובפריז, וחברת פרוטרום  תעשיות, שנסחרת בתל-אביב ובלונדון, הודיעו כי האסיפה הכללית המיוחדת של בעלי מניות פרוטרום, שהתכנסה אתמול, אישרה את המיזוג בין שתי החברות, בהתאם להסכם שנחתם ביניהן. בנוסף, IFF פירסמה את דוחותיה לרבעון השני אמש.

חברת התרופות קמהדע  פרסמה אתמול את הדוחות לרבעון השני של 2018, בו רשמה גידול של 4% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל.

חברת הטכנולוגיה סיוה  פרסמה דוחות מאכזבים אתמול עם ירידה ברבעון השני הן בהכנסות והן בשורת הרווח. על אף שהירידה נצפתה מראש על-ידי האנליסטים והשוק, היקפה היה גדול מהצפוי.

חברת גילת , המייצרת ציוד תקשורת ומתמקדת בטכנולוגיה לוויינית, סיכמה את הרבעון השני עם שיפור ברווחיות התפעולית, ועם תוצאות דומות לרבעון המקביל בשורת ההכנסות ובשורת הרווח הנקי. 

מניית סרגון  הכפילה את עצמה מתחילת 2018, וכעת שווי השוק של סרגון הוא 283 מיליון דולר.