דינמיק יילד הישראלית השלימה גיוס של 32 מיליון דולר

הגיוס הובל על ידי קרן ויולה צמיחה • החברה עוסקת בפילוח קהל הגולשים והלקוחות והתאמת הדפים של החברות המסחריות כך שיתאימו לתחומי העניין של הלקוח

חברת דינמיק יילד (Dynamic Yield) הודיעה היום על גיוס של 32 מיליון דולר במסגרת סבב גיוס הון רביעי. את גיוס ההון הובילה קרן ויולה צמיחה (Viola Growth) בהשתתפות קרן Union Group. היקף ההון שגייסה החברה עד כה מגיע ל-77 מיליון דולר.

ליעד אגמון, מנכ"ל החברה ומייסד שותף, אומר בשיחה עם "גלובס" כי הגיוס נועד בין השאר לאפשר לחברה לפתח יכולות פרסונליזציה בעולמות הפיזיים, מחוץ למרחב הדיגיטל. לדבריו החברה תהיה הפלטפורמה הראשונה בעולם, שתאפשר פרסונליזציה בכל נקודות המפגש עם הלקוח: אינטרנט, עמדות שירות עצמי, מרכזי שירות טלפוני, קופות רושמות ומוצרים מבוססי IOT.

אגמון מציין כי צרכי החברה בגיוס הון נועדו לענות על מיקומה במגרש המשחקים של החברות הגדולות. מדובר בשוק של מיליארד דולר בשנה כשהכנסותיה של החברה המובילה בו, אדובי, נאמדות בכ-200 מיליון דולר בשנה. באחרונה קבעה חברת המחקר Gartner, שדינמיק יילד היא המובילה העולמית בטכנולוגית מנועי פרסונליזציה. לפני חברות כמו יבמ, אדובי, אוראקל ועוד. " אנחנו מוכרים היום לחברות הגדולות וצריך ארסנל מכובד כדי לנצח מולם. צריך גם צוות טכנולוגי מאוד גדול כדי לפתח את מה שצריך," אומר אגמון.

חברת דינמיק יילד עוסקת בפילוח קהל הגולשים והלקוחות והתאמת הדפים של החברות המסחריות, לקוחותיה, כך שיתאימו לתחומי העניין של הלקוח ויעודדו אותו לרכישות. בין לקוחותיה חברות גדולות ורשתות, בהן רשת האלקטרוניקה האירופאית מדיה מרקט, רשת איקאה, רשת חנויות אורבן פיטרס ועוד.

אגמון מציין כי במהלך חמש השנים האחרונות החברה גדלה בכ-100% מדי שנה, והוא מעריך שהצמיחה ב-2018 תגיע לכ-80%. לדבריו החברה מעסיקה 180 עובדים, מרביתם במרכז הפיתוח של החברה בתל אביב עם אנשי פיתוח נוספים בניו-יורק ואנשי מכירות ותפעול במקומות נוספים בעולם.

מה קצב הגידול שהחברה מתכננת?

"החברה חיזקה את ההנהלה שלה במנהלים בעלי ניסיון כדי להתקדם אל תוך השלב החדש, שבו היא תגיע להיקף פעילות של 50 מיליון דולר בשנה. אחרי שנגיע לנקודה הזו נסתכל ימינה שמאלה וקדימה ונראה אם רוצים ללכת להנפקה או לרוץ לכיוון של רווחיות. אני מרגיש שחיכינו על הגלשן שבע שנים ועכשיו הגל מתחיל להתרומם, אז אין סיבה לא ליהנות מהמומנטום".

נטהלי רפואה, שותפה בויולה צמיחה, אמרה: "יכולת הפרסונליזציה נמצאת כיום בלב ליבו של כל ארגון ומותג, ומשתלבת ככלי ליבה בפעילות האונליין כמו גם בפעילותו בעולם הפיזי. באמצעות פלטפורמה טכנולוגית מלאה (end-to-end) המקיפה את כל צרכי הפרסונליזציה של ארגון, Dynamic Yield בנתה עד היום בסיס לקוחות של מאות חברות, חלקם מהשורה הראשונה והראתה קצב צמיחה מרשים. אנחנו מאמינים שהגיוס, יחד עם הבידול הטכנולוגי והיכולת של המייסדים וצוות ההנהלה המיומן והבינלאומי, יאפשרו לה לשמור על מובילות בתחום".

אליאנה ספוקו,Senior Performance Manager , בחברת HelloFresh, לקוחה של Dynamic Yield, ציינה: "בין אם זה לקוח שפוגש אותנו לראשונה, ובין אם זה לקוח שכבר נמצא בתכנית המנויים שלנו, הכלים של Dynamic Yield אפשרו לנו לעשות אופטימיזציה אמיתית בממשק שלנו עם הצרכן ולהעניק להם את החוויה הטובה ביותר".