"מידברן" במלון אגמים: עובדי איירון סורס נהנו מאירוע ב-5 מ' ש'

גם זו דרך לחגוג: חברת האינטרנט קיימה אירוע חברה בסגנון מידברן לעובדיה בעלות של כ-5 מיליון שקל • העובדות והעובדים מכל משרדי החברה הוטסו לאילת ומשם יצאו שאטלים אל המדבר • החברה התחשבה גם במי שפחות חובב חול ואבק, ואת שני לילות האירוע העבירו העובדים במלון אגמים באילת

איירונברן / צילום ויקטור לוי
איירונברן / צילום ויקטור לוי

גם זו דרך לחגוג: חברת האינטרנט איירון סורס, המפתחת כלים לפרסום באפליקציות, קיימה באחרונה אירוע חברה. הפעם לא מדובר היה רק במסיבת חוף והופעות. החברה, בניהולו של המייסד, תומר בן זאב, הביאה את 800 עובדי החברה מישראל ומהעולם למדבר, בו היא הפיקה פסטיבל מידברן משלה ("איירונברן"), ולכבוד כך הוסעו והוטסו העובדים מכל מקום בו לחברה יש משרדים. גורמים מסרו ל"גלובס" כי עלות הפקת האירוע הסתכמה בקרוב ל-5 מיליון שקל. נזכיר כי לאחרונה אישר בית המשפט לחברה לחלק דיבידנד של 150 מיליון דולר.

העובדות והעובדים נחתו באילת ומשם יצאו שאטלים אל המדבר, שם הם קיבלו, כמקובל באירועי המידברן, תחפושות ייחודיות וריקדו איתן לצד אמנים שהעניקו לכל המעוניין קעקועי צבע. ועוד בהתאם לרוח ולמסורת - לרשות הנוכחים עמדו אופניים שיאפשרו להם לשוטט במתחם שכלל לצד אזורי מדיטציה, גם במה עליה הופיעה להקת אינפקטד מאשרום ועוד.

עם זאת, החברה התחשבה גם במי שהוא לא חובב הזאנר המאובק. את שני לילות האירוע העבירו העובדים במלון אגמים באילת. ביום השני, הם נהנו במלון מהמשך ההופעות וממסיבת בריכה.

את הלילה השני חתמה הופעה של להקת העובדים"ironBand", בחוף הדקל.

תומר בר זאב בפסטיבל איירונברן / צילום: ויקטור לוי
 תומר בר זאב בפסטיבל איירונברן / צילום: ויקטור לוי