מג'יק עקפה תחזית הרווח ומאשררת את התחזית השנתית שלה

החברה צמחה ב-7.2% בהכנסות ברבעון השני אך הציגה הכנסות נמוכות מתחזיות האנליסטים • המנכ"ל גיא ברנשטיין: "התוצאות החזקות מוכיחות את הצלחת האסטרטגיה שלנו"

מניית מג'יק   נסחרה היום במגמה חיובית בבורסה בתל אביב לאחר שהחברה פרסמה דוחות לסיכום הרבעון השני. אמנם בשורה העליונה מג'יק הציגה הכנסות נמוכות בהשוואה לתחזיות השוק, אך בשורת הרווח היא עקפה את התחזיות.

מג'יק, המספקת פתרונות לפיתוח יישומים ואינטגרציה עסקית, נסחרת בנאסד"ק ובת"א בשווי של 424 מיליון דולר. החברה דיווחה על הכנסות של 70.2 מיליון דולר, צמיחה של 7.2% מהרבעון המקביל, לעומת צפי האנליסטים ל-72.3 מיליון דולר. ההכנסות במחצית הראשונה צמחו ב-10.9% לרמה של כ-140 מיליון דולר.

לפי כללי החשבונאות המקובלים (GAAP), מג'יק רשמה ברבעון רווח נקי המיוחס לבעלי המניות בסך 5.7 מיליון דולר, עלייה בהשוואה ל-3.6 מיליון דולר ברבעון המקביל. במחצית הסתכם הרווח המיוחס לבעלי המניות ב-10.3 מיליון דולר, עלייה של 31.2%.

בנטרול הפחתות של נכסים בלתי מוחשיים והוצאות הנוגעות לאופציות לעובדים, הרווח הנקי Non-GAAP הגיע ברבעון השני ל-7 מיליון דולר, צמיחה של 21.8%. הרווח הנקי למניה הסתכם ב-16 סנט, גבוה בסנט אחד מתחזיות האנליסטים. במחצית הסתכם הרווח הנקי Non-GAAP ב-13.2 מיליון דולר, לעומת 11.5 מיליון דולר בתקופה המקבילה ב-2017.

מתחילת השנה, תזרים המזומנים של מג'יק מפעילות שוטפת הגיע ל-16.1 מיליון דולר, ובסוף הרבעון היו לה בקופה 91.2 מיליון דולר. הסכום גדל לאחר סיום הרבעון לאחר שהחברה השלימה ביולי גיוס של 35 מיליון דולר ממוסדיים ישראלים ומבעלת השליטה פורמולה.

מג'יק מאשררת את התחזית השנתית שלה וממשיכה לצפות לצמיחה של 10%-14% בהכנסות, שיגיעו ב-2018 ל-283-293 מיליון דולר.

לדברי המנכ"ל, גיא ברנשטיין, "התוצאות החזקות ברבעון ובמחצית הראשונה של השנה, הן במונחי הכנסות והן במונחי רווח, משקפות את התנופה המרשימה שיש למג'יק בכל השווקים והטריטוריות בהן היא פועלת, ומוכיחות את הצלחת האסטרטגיה שלנו".