כמו במלון יוקרה: שירות חניה חדש לרכבים פרטיים בנתב"ג

במסגרת שירות ValetPort שמשיקה חברת לאופר GHI, בתמורה ל-150 שקל, הרכב איתו תגיעו לטרמינל יילקח לשירות חניה (שיעלה 60 שקל ליום) וימתין לכם בטרמינל עם שובכם לארץ

נתב"ג / צילום: תמר מצפי
נתב"ג / צילום: תמר מצפי

העומסים הצפויים גם היום בנמל התעופה בן-גוריון, בדומה לשאר ימות הקיץ, מובילים לעוד ועוד שירותים (בתשלום) שאמורים להמתיק ולייעל את השהות בנתב"ג ואת ההליך שלפני הטיסה והשיבה ארצה.

שירות חדש, ValetPort, שמשיקה חברת לאופר GHI, מציע - בתמורה ל-150 שקל - את לקיחת המכונית עמה תגיעו לטרמינל בשדה התעופה לשירות חניה ואת המתנת המכונית בטרמינל עם שובכם ארצה.

בעת השהות בחו"ל המכונית תמתין בחניה בשטחי שדה התעופה בתמורה ל-60 שקל ליום חניה. לשם המחשה, משפחה הנוסעת ל-7 ימים למשל תשלם 570 שקל (150 שקל לשירות ה-Vale ועוד 420 שקל עבור החניה).

נוסעים שבוחרים להגיע לנמל התעופה עם מכוניתם הפרטית, יכולים להשאיר את הרכב בחניונים הפזורים בשדה התעופה:

בשטחי נמל התעופה ב- גוריון מוצעים אלפי מקומות חניה, חלקם בחניונים מקורים וחלקם לא. בימי הקיץ החניונים עמוסים. מחירי החניה בחניון הארוך טווח עומדים על 40 שקל ליום באזור לא מקורה ועל 70 שקל ליום באזור מקורה.

שאטל שפועל בתדירות של כ-15 דקות לאורך היממה - מציע הורדת ואיסוף הנוסעים מהטרמינל.

המחיר ליום חניה בחניון הקרוב לטרמינל והמייתר את הצורך בשאטל הוא כפול ועומד על 80 שקל ליום (בחניון זה יש 2,000 מקומות חניה) - מכך שמחיר החניה של שירות ה-Vale החדש הוא בטווח שבין שני החניונים שמוצעים לטסים בנתב"ג.