מצטרף למרוץ: אסף הראל מתמודד לראשות עיריית תל-אביב

היוצר והמגיש הודיע על התמודדותו באתר אינטרנט חדש שהקים במיוחד • הראל: "חולדאי כבר 20 שנים ראש עיר, זה מטורף. הוא עשה הרבה דברים טובים, ואפילו אני מצדיע לו, אבל צריך סדר עדיפויות חדש"

היוצר והמגיש אסף הראל הודיע, באתר אינטרנט חדש שהקים במיוחד, כי הוא יתמודד על ראשות עיריית תל-אביב


בקטע וידאו, בסגנון ההגשה המוכר שלו, באורך של כ-8 דקות, הודיע הראל כי 20 שנה של רון חולדאי הן מספיק.

"נכון שכל המתחמים שהוא בונה כושלים, במקום לבנות רצף עירוני, הוא בונה מתחמים סגורים המעודדים את מי שלא גר פה... נכון שהוא מנסה להשאיר את שדה דב והדיירים, ובית המשפט החליטו להעיף, ואז הוא בא ברגע האחרון עם תוכנית שאפילו מהנדס העיר לא מכיר. למה? כי הוא יכול, כי אתם בטוחים שהוא ראש עיר מדהים, שעושה דיגיטל ודיגאמו… כל המהות של העיר שלנו נהייתה לשרת את מי שלא גר בה ומגיע לעבוד ולבלות... חולדאי כבר 20 שנים ראש עיר, זה מטורף, והוא עשה הרבה דברים טובים, ואפילו אני מצדיע לו, אבל צריך סדר עדיפויות חדש. בתחבורה, לא יכול להיות שמדרכות יהיו מקום מסוכן…."

הראל המשיך ומנה נושאים נוספים שמטרידים לדעתו עם מוקד בתחום התחבורה, בינוי, הרכבת רצף עירוני ושינוי מערכת היחסים בין העירייה לתושבים. הראל סיפר בסרטון כי בעבר הוא בחר בדב חנין לראשות עירית תל-אביב, ולאחר מכן לניצן הורביץ, וכשהם חזרו לכנסת, "התבאסתי. אני בא כדי להישאר, איתי זה לא יקרה אם חולדאי ייבחר שוב, אשאר ואעשה אופוזיציה כמו שצריך". 

הראל העלה באתר שלו לינק לגיוס תרומות, ותחת הלוגו "תל-אביב תתקדמי" קרא לתושבים להצטרף לעזור לו.