תאהבו את זה? פייסבוק החלה לבחון את שירות הדייטינג שלה

חוקרת האפליקציות ג'יין מנצ'ון וונג צייצה בטוויטר כי מצאה בקוד של פייסבוק ראיות להפעלת המוצר החדש, שזמין כעת לעובדי פייסבוק ארה"ב בלבד • הטקסט מבהיר כי "המטרה של הניסיון היא לבחון את חוויית המוצר ולבדוק האם יש באגים או ממשק משתמש מבלבל. המטרה היא לא לצאת לדייטים עם עובדים אחרים"

פייסבוק / צילום: רויטרס
פייסבוק / צילום: רויטרס

פייסבוק החלה לבחון את שירות הדייטינג שלה באופן פנימי באמצעות העובדים. חוקרת האפליקציות ג'יין מנצ'ון וונג צייצה בטוויטר כי מצאה בקוד של פייסבוק ראיות להפעלת המוצר החדש.

 

וונג הצליחה לגשת למסך בו כתוב כי המוצר זמין כעת לעובדי פייסבוק ארה"ב בלבד. הטקסט מבהיר כי "המטרה של הניסיון היא לבחון את חוויית המוצר ולבדוק האם יש באגים או ממשק משתמש מבלבל. המטרה היא לא לצאת לדייטים עם עובדים אחרים".

הטקסט הבהיר בנוסף כי בחינת המוצר היא רק עבור מי שרוצה בכך, ולא יכולה להשפיע על ההעסקה של העובד. העובדים התבקשו להשתמש בפרטים מזויפים בפרופילים שלהם, והוצהר כי כל המידע יימחק לפני ההשקה הרשמית של השירות.

תהליך ההרשמה שחשפה וונג כולל מילוי פרטים כמו מיקום, מגדר והמגדר איתו המשתמש מעוניין לצאת. וונג אף צייצה כי בפייסבוק מפתחים כלי בשם Conversation Starter עבור השירות, כדי לסייע למשתמשים להתגבר על המבוכה שבתחילת השיחה.

לא ידוע בשלב זה אם המוצר אכן יושק במתכונת הנוכחית, והדבר תלוי בין השאר בממצאים של הבדיקה שפייסבוק עורכת כעת בקרב עובדיה. בפייסבוק אישרו לאתר The Verge כי המוצר אכן נמצא בבחינה בתוך אפליקציית פייסבוק, אך סירבו להרחיב בנושא.

לפני חודשיים פייסבוק הודיעה על כוונתה להציע שירות דייטינג בכנס המפתחים F8, ומניית Match Group, החברה שמחזיקה בטינדר ו-OKCupid, צנחה ב-17% בעקבות ההכרזה. לפי הצהרת החברה, פרופיל הדייטינג בשירות יהיה מוסתר מחברי הפייסבוק של המשתמש, וההתאמות ייעשו על בסיס תחומי עניין משותפים כמו רצון להשתתף באותם אירועים.