יונייטד איירליינס תשיק קו ישיר נוסף מישראל, הפעם לוושינגטון

זאת החל מ-24 במאי 2019, לרגל חגיגות 20 השנה לפעילותה בישראל • יונייטד היא חברת התעופה האמריקאית הראשונה שתחבר בין ת"א ו-וושינגטון די.סי בטיסה ישירה • המחיר: החל מ-1,000 דולר לטיסות הלוך ושוב

חברת התעופה יונייטד איירליינס הודיעה היום (ה') כי לרגל חגיגות 20 השנה לפעילותה בישראל, היא צפויה להשיק טיסה חדשה ישירה מישראל, בין נמל התעופה בן-גוריון לנמל הבית שלה וושינגטון דאלֶס, החל מ-24 במאי 2019, בכפוף לאישור ממשלתי. יונייטד היא חברת התעופה האמריקאית הראשונה שתחבר בין שתי הערים בטיסה ישירה.

לפי הודעת החברה, ליונייטד יש היצע גדול יותר של קווים ישירים בין ישראל לארצות-הברית מכל חברת תעופה אמריקאית אחרת.

הטיסה לוושינגטון דאלס תהיה הטיסה הישירה הרביעית שמפעילה יונייטד בין תל-אביב לארצות-הברית, בנוסף לקווים הקיימים: פעמיים ביום בין תל-אביב לניו יורק/ניוארק וטיסה יומית בין תל-אביב לסן פרנסיסקו. המחיר: החל מ-1,000 דולר לטיסות הלוך ושוב. 

"בעמדנו בפני חגיגות 20 שנות פעילות בישראל, אני רוצה להודות לכל לקוחותינו ועובדינו אשר עזרו לנו להפוך את יונייטד לחברת התעופה האמריקאית המובילה המשרתת את הקו לישראל", אמר אבי פרידמן, מנכ"ל יונייטד איירליינס בישראל. "אנו מודים לממשלת ישראל על תמיכתה ועל שיתוף-הפעולה המתמשך בינינו. אנו מצפים להמשיך ולשרת את ישראל עם קו חדש זה לטובת כל לקוחותינו הטסים בקו שבין ישראל לבירת ארצות-הברית".

שר התיירות, יריב לוין, מסר: "אני מברך את חברת יונייטד עם השקת קו נוסף בין ישראל לארצות-הברית - קו ישיר לבית הלבן . ההכרזה על הקו מוושינגטון לתל-אביב, בשיתוף-פעולה עם משרד התיירות, היא דרך נפלאה לציין 20 שנות פעילות של יונייטד בישראל. פתיחת הקו תביא לגידול נוסף בתיירות הנכנסת לישראל ותצטרף למאמץ השיווקי יוצא הדופן שאנו עושים - מאמץ שמביא לשיאים חדשים בתיירות הנכנסת לישראל". 

הקו החדש של חברת יונייטד בין תל-אביב לוושינגטון דאלֶס יניב טיסות המשך לכ-70 יעדים בארה"ב, כגון אטלנטה, בוסטון, שיקאגו, קליבלנד, יוסטון, דאלאס ופורט לאודרדייל.