האירוע של ס' נשיא תוכנית הסטארט-אפ העולמית של אורקל

וגם: איתי בן זאב, בנו של בארי בן זאב, יו"ר הפועל תל אביב לשעבר ובעצמו שחקן הפועל גבעתיים בעבר, רוצה לחבר בין כדורסל להון של חברות הנסחרות בבורסה בתל אביב

נעם ענבר דייגו פנטוחה נאוואחס ודרור מן / / צילום: סלי פרג'
נעם ענבר דייגו פנטוחה נאוואחס ודרור מן / / צילום: סלי פרג'

לא רק רשת: איתי בן זאב רוצה לחבר בין כדורסל להון של חברות

נבחרת העתודה של ישראל בכדורסל ביקרה אתמול (ג') בבורסה לניירות ערך בתל אביב לרגל הישגיה במהלך העונה ושיאם בזכייתה באליפות אירופה, ואף פתחה את יום המסחר. את פני הנבחרת ונציגיה קיבל איתי בן זאב, מנכ"ל הבורסה לניירות ערך. בן זאב, בנו של בארי בן זאב, לשעבר יו"ר הפועל תל אביב ובעצמו בעברו שחקן כדורסל בהפועל גבעתיים, הסביר על חשיבות קידום הענף ועל חיבורו לעולם העסקי. "יש לנו כדורסל טוב בישראל ועל מנת לעשות את החיבור בין כדורסל להון של חברות, ולדאוג שכסף של חברות בישראל ייכנס לכדורסל, יש לדאוג לתשתית ראויה", הוא אמר והזכיר כי "הבעיה המרכזית של הענף היא שהשחקן הישראלי מופלה לרעה לעומת שחקנים שאינם ישראלים בהיבט המיסוי: שחקנים ישראלים משלמים פי 2 מס לעומת הזרים. שחקן ישראלי בהגדרה, יקר יותר משחקן זר וצריך לשנות את זה. שלא נסתכל אחורה ונגיד - איך לא מינפנו כמדינה את הזכייה לשנות את האקו סיסטם של עולם הכדורסל הישראלי".

את יום המסחר פתחו עמירם הלוי, יו"ר איגוד הכדורסל; חברי הצוות המקצועי של הנבחרת, אריאל בית הלחמי, מאמן הנבחרת וחזי הוכמן מנהל הנבחרת, יחד עם בני משפחתם של חברי הנבחרת שהגיעו גם הם לעשות כבוד. עוד הגיעו להתרשם גם חברות וחברי "הנבחרת הצעירה" של הבורסה, כלומר ילדי העובדים שנהנו מהפנינג כדורסל ושימוש במתקני הכדורסל שהוקמו במקום.

עמירם הלוי ואיתי בן זאב / צילום: גיא אסייג
 עמירם הלוי ואיתי בן זאב / צילום: גיא אסייג

האורקל שנותן השראה

מנהלי תוכנית הסטארט-אפים של אורקל בישראל ערכו אמש (ג') אירוע קבלת פנים בבר SuraMare בתל אביב לכבודו של דייגו פנטוחה נאוואחס, סגן נשיא תוכנית הסטארט-אפים הגלובלית של החברה שמבקר בישראל. נאוואחס הוא יזם בעברו אשר מכר ב-2016 לאורקל את LogFire, החברה שהקים. ליזמים שבקהל הוא אמר "גם אני הייתי כמוכם ויש לי הערכה רבה לעבודה הקשה שאתם עושים". 

נעם ענבר, מנהלת תחום הסטארט-אפים המקומית של אורקל, הובילה את הערב יחד עם יאן קאליבר המנטור הטכני של התוכניות. השניים קיבלו את פניהם של: לירון עזריאלנט, שותפה מייסדת של קרן מרון קפיטל; אהוד לוי, שותף בקרן כנען פרטנרס; רון רייטר, מנהל הפיתוח של אורקל דאטה קלאוד, לשעבר מייסד שותף של הסטארט-אפ Crosswise; יוסי ויניצקי, ראש תחום ההייטק בבנק הפועלים; דן קוטליצקי, מנכ"ל Toonimo; עומר רמות ואורן דור מהסטארט-אפ BrandTotal; דרור מן ורוני להמן מלום סיסטמס; טל דסקל והאחים ערן ועומר שירזי מ-Easysend ועוד.

חגיגה גדולה במיוחד הייתה לאילנית צירפמן, מנהלת שיווק בגלילות קפיטל ואייל בליצר, מנהל השקעות (פרינסיפל) בקרן, שהמשיכו את הערב, ועם סיום האירוע עברו למסיבת האקזיט של חברת הסייבר סולביט, שנמכרה אתמול ב-100 מיליון דולר ל-Nimecast Limited האמריקאית.

נעם ענבר דייגו פנטוחה נאוואחס ודרור מן / / צילום: סלי פרג'
 נעם ענבר דייגו פנטוחה נאוואחס ודרור מן / / צילום: סלי פרג'