אלי גלמן פורש מתפקיד מנכ"ל אמדוקס; שוקי שפר יחליף אותו

גלמן, שימשיך לכהן כדירקטור בחברה, יפרוש מתפקידו באוקטובר • הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון זה ב-147.5 מיליון דולר ארה"ב, 1.03 דולר למניה, בהתאם לצפי האנליסטים

אלי גלמן, נשיא ומנכ"ל חברת אמדוקס, הודיע אמש (ג') לדירקטוריון החברה על כוונתו לפרוש מהתפקיד בסוף שנת הכספים הנוכחית של החברה (30 בספטמבר 2018). זאת, במקביל לפרסום הדוחות הרבעוניים של אמדוקס.

גלמן, שימשיך לכהן כדירקטור בחברה, יוחלף על-ידי שוקי שפר, סמנכ"ל בכיר באמדוקס.

לשפר יש תואר בוגר אוניברסיטה במדעי המחשב וניסיון של יותר מ 28 שנים בתעשיית התוכנה, כולל יותר מ-20 שנות ותק באמדוקס. החל משנת 1986ועד לשנת 2009 כיהן שפר במספר תפקידים ניהוליים באמדוקס, כולל נשיא חטיבת השווקים המתעוררים.

בשנים 2009-2013 כיהן שפר כמנכ"ל חברת ריטליקס ושב לאמדוקס במהלך 2013 על-מנת להתמנות לתפקיד נשיא החטיבה העסקית. בשנת 2016 הורחבו תחומי אחריותו של שפר.

"לאחר 8 שנים בתפקיד מנכ"ל אמדוקס, אני מרגיש בטוח כי עכשיו זה הרגע המתאים להעביר את רסן השלטון לעמיתי וחברי מזה זמן רב, שוקי", מסר גלמן. "עבדתי קרוב לשוקי במשך שנים רבות, כולל בתפקידי הקודם כיושב-ראש ריטליקס, כאשר הוא כיהן אז כמנכ"ל. אני גאה שצפיתי בשוקי גדל ומתפתח כמנהל בכיר ומנהיג עסקי, ואני משוכנע כי הוא מוכשר באופן יוצא דופן לקחת את אמדוקס קדימה בזמן זה".

אמדוקס, המספקת פתרונות ומערכות IT לחברות תקשורת, דיווחה אמש על הכנסות של כמיליארד דולר ברבעון האחרון (השלישי שלה), עלייה של 3.8% לעומת הרבעון המקביל אשתקד.

הרווח הנקי על בסיס non-GAAP הסתכם ברבעון זה ב-147.5 מיליון דולר ארה"ב, 1.03 דולר למניה, ירידה של 2% לעומת הרווח הנקי ברבעון המקביל ועלייה של 1 סנט ברווח למניה. הנתון היה בהתאם לצפי האנליסטים המסקרים את החברה. 

בשורה התחתונה הציגה אמדוקס ירידה של 23% ברווח הנקי על בסיס GAAP לרמה של כ-91 מיליון דולר ברבעון.

במהלך הרבעון המשיכה אמדוקס לרכוש בחזרה את מניותיה בסכום של כ-90 מיליון דולר, מה ששיפור כמובן את הרווח למניה.

צבר ההזמנות ל-12 החודשים הבאים, הכולל הכנסות צפויות מחוזים, הכנסות צפויות במסגרת חוזי שירותים מנוהלים, מכתבי הצהרת כוונות, שירותי תחזוקה ושירותי תמיכה שוטפת צפויים, עמד בסוף חודש יוני על כ-3.33 מיליארד דולר, בדומה לצבר בסוף חודש מרץ.

הנהלת אמדוקס מעריכה כי את הרבעון הנוכחי תסיים החברה עם הכנסות דומות לרבעון הקודם (980 מיליון דולר עד 1.02 מיליארד דולר), והרווח הנקי על בסיס non-GAAP צפוי לעמוד ברמה של 71-79 סנט למניה.

מניית אמדוקס , ששוויה בנאסד"ק עומד על כ-9.7 מיליארד דולר, שמרה על יציבות בשנה האחרונה.

המנכ"ל הפורש גלמן ציין כי "אנחנו נכנסים לרבעון הרביעי מעודדים משיעור הזכיות שלנו לאחרונה, שנותר חזק ומאוזן היטב לרוחב תחומי הפעילות העסקית השונים שלנו, הרכישות האחרונות והאזורים הגאוגרפים בהם אנו פועלים. באופן טבעי, אנו ממשיכים לעקוב אחר החלקים הנעים הרבים המשפיעים על התחזית שלנו, אך לאור השיא בצבר ההזמנות ל-12 החודשים הבאים והתמקדותנו בביצוע, אנו במסלול לספק גידול חד ספרתי ברווח המדולל למניה, שלא על-פי כללי חשבונאות מקובלים (non-GAAP), של 5% ומעלה, זו השנה השביעית ברציפות".