וואטסאפ משיקה שיחות וידאו ושיחות קול קבוצתיות

לדברי החברה, הפיצ'ר תוכנן כך שיפעל גם במקומות בהם תנאי הרשת פחות טובים - פרט זה יהיה משמעותי ככל הנראה עבור משתמשי הפלטפורמה הרבים במדינות מתפתחות • בנוסף ציינה החברה כי השיחות הקבוצתיות יזכו להצפנה מקצה לקצה, כמו כל השיחות בפלטפורמה.

וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק
וואטסאפ / צילום: שאטרסטוק

וואטסאפ משיקה פיצ'ר של שיחות קבוצתיות, בו יוכלו לשוחח עד 4 משתמשים בו זמנית בווידאו או בשיחה קולית. לדברי החברה, הפיצ'ר תוכנן כך שיפעל גם במקומות בהם תנאי הרשת פחות טובים - פרט זה יהיה משמעותי ככל הנראה עבור משתמשי הפלטפורמה הרבים במדינות מתפתחות. בנוסף ציינה החברה כי השיחות הקבוצתיות יזכו להצפנה מקצה לקצה, כמו כל השיחות בפלטפורמה.

כדי לקיים שיחת ועידה עם מספר משתמשים, יש להתחיל משיחת קול או וידאו באמצעות וואטסאפ עם משתמש אחד, ולאחר ההתקשרות ללחוץ על כפתור להוספת משתמשים שמופיע בפינה הימנית העליונה, ולבחור אנשי קשר נוספים לצירוף לשיחה קבוצתית.

הפיצ'ר, אשר זמין כעת בגרסאות האנדרואיד וה-iOS של האפליקציה, הוכרז לראשונה בחודש מאי, בוועידת F8 של פייסבוק, אשר וואטסאפ בבעלותה. וואטסאפ השיקה שיחות וידאו לראשונה בשנת 2016 ושיחות קוליות ב-2014. לפי החברה, משתמשי האפליקציה מבלים 2 מיליארד דקות ביום בשיחות וידאו ובשיחות קוליות. מוקדם יותר השנה החברה הודיעה כי הגיעה ל-1.5 מיליארד משתמשים פעילים בחודש.