עלייה דרמטית בחשיפה ל"גלובס" במחצית הראשונה של 2018

עפ"י נתוני סקר TGI שמתפרסמים היום, החשיפה לעיתון "גלובס" עלתה ביחס למחצית הקודמת ולמחצית המקבילה ב-2017 • "גלובס" הוא העיתון היומי היחיד שהראה עלייה בחשיפה במחצית זו, והחשיפה אליו עומדת על 5.6%

"גלובס"
"גלובס"

צמיחה יפה בנתוני החשיפה לעיתון "גלובס" כפי שמתפרסמים הבוקר (ג') בסקר TGI. על-פי הנתונים, החשיפה ל"גלובס" המתחדש עלתה משמעותית בשנה האחרונה. במחצית הראשונה של 2018 הציג "גלובס" חשיפה של 5.6%, לעומת 4.3% במחצית המקבילה ב-2017 ו-4.8% במחצית הקודמת.

בסך-הכול עומד שיעור החשיפה ל"גלובס" על 5.6%.

"גלובס", ביחד עם "מקור ראשון", הם העיתונים היחידים שהציגו עלייה בחשיפה במחצית הראשונה של 2018, כאשר מבין העיתונים בתפוצה יומית, "גלובס" הוא היחיד עם עלייה בחשיפה במחצית זו.

לאחרונה ציין "גלובס" שנה מאז נרכש על-ידי אלונה בר און וענת אגמון.