אנליסטים מעלים מחיר יעד לצ'ק פוינט: "מעודדים מהתוצאות"

קרדיט סוויס: "ממשיכים להעדיף את מניית צ'ק פוינט ביחס לאחרות - הבית הטוב ביותר בשכונה הגרועה ביותר"

חברת צ’ק פוינט / צילום: רויטרס
חברת צ’ק פוינט / צילום: רויטרס

האנליסטים המסקרים את מניית צ'ק פוינט  מרוצים מהדוחות שפרסמה אתמול חברת אבטחת הסייבר, וחלקם מעלים מחירי יעד למניה. צ'ק פוינט, המנוהלת על-ידי גיל שויד, עקפה אתמול את התחזיות בדוחות הרבעון השני, כשהציגה רווח נקי (Non-GAAP) של 218 מיליון דולר על הכנסות של 468 מיליון דולר - צמיחה של 3% ברווח ושל 2% בהכנסות בהשוואה לרבעון המקביל. מניית החברה קפצה אתמול בנאסד"ק ב-5.8%, למחיר שמשקף לצ'ק פוינט שווי שוק של 18.2 מיליארד דולר.

בקרדיט סוויס העלו את מחיר היעד למניה מ-100 דולר ל-105 דולר, וההמלצה נותרה ללא שינוי, "ניטרלי". מחיר היעד החדש נמוך ב-10.1% ממחיר המניה בוול סטריט. האנליסט בראד זלניק כתב בתגובה לדוחות, כי "אנחנו יותר ויותר מעודדים מתוצאות צ'ק פוינט ברבעון השני, שמצביעות על התייצבות. אחרי מספר רבעונים של ביצועי חסר, אנחנו מכירים בכך שרבעון אחד אינו מייצג שינוי במגמה, ונותרים זהירים בכל הקשור לתחום ה-Firewall באופן כללי, אך אנחנו ממשיכים להעדיף את מניית צ'ק פוינט ביחס לאחרות".

זלניק מקרדיט סוויס חוזר על קביעתו מהעבר שצ'ק פוינט היא "הבית הטוב ביותר בשכונה הגרועה ביותר". לדבריו, "צ'ק פוינט היא חברה ממושמעת ואיכותית, וזה בא לידי ביטוי בהגדלת הרכישה העצמית של המניות".

בדויטשה בנק מחיר היעד עולה מ-95 דולר ל-110 דולר, נמוך ב-5.8% ממחיר השוק, וההמלצה נותרת "החזק". האנליסט קארל קירסטד כתב, כי על רקע סנטימנט שלילי יחסית מהשוק, כולל הערכות שצ'ק פוינט מאבדת נתחי שוק למתחרה פאלו אלטו, נראה שכעת ישנה התייצבות על שיעורי צמיחה של 2%-3%. "יחד עם הגדלת הרכישה העצמית של המניות מ-250 מיליון דולר ל-325 מיליון דולר ברבעון, הדבר עשוי להגביל את הדאונסייד האפשרי למניה", הוא מעריך.