Siemplify גייסה 14 מיליון ד' בסבב ב', סה"כ גיוסים של 28 מ'

החברה היא חברה ישראלית-אמריקאית שמפתחת מערכת לאוטומציה ואורקסטרציה של תהליכי אבטחת מידע

מימין לשמאל גרי פטחוב, עמוס שטרן, אלון כהן. צילום Siemplify
מימין לשמאל גרי פטחוב, עמוס שטרן, אלון כהן. צילום Siemplify

חברת הסייבר Siemplify גייסה 14 מיליון דולר במסגרת סבב B של גיוס הון. את הגיוס הובילה קרן Jump Capital אליה הצטרפו המשקיעים הקיימים, קרנות G20 Ventures ו-83 North. סאורב שארמה, שותף ב-Jump Capital, יצטרף לדירקטוריון החברה. עד כה, גייסה החברה 28 מיליון דולר.

סימפליפי היא חברה ישראלית-אמריקאית, עם מטה בניו-יורק ומרכז פיתוח בישראל. החברה מפתחת מערכת לאוטומציה ואורקסטרציה של תהליכי אבטחת מידע (SOAR), מהבולטות בתחום. המערכת מאפשרת לרכז את המידע הרב המגיע מכל מערכות הגנת הסייבר בארגון, ולהציג למנהלי הגנת הסייבר מידע ממוקד המאפשר קבלת החלטות מיידיות. מדובר בתחום מתפתח בענף הסייבר, שהעניין בו מתעורר בתקופה זו, והגיוס מתבצע על רקע גידול שנתי של מעל 500% בהזמנות.

בשיחה עם גלובס אומר המנכ"ל ואחד המייסדים עמוס שטרן, כי הצמיחה של החברה נובעת משוק שהולך ומתחמם, ועם כניסת לקוחות תאגידיים גדולים הדבר גורר אחריו חברות רבות נוספות. "המטרה של הגיוס היא להאיץ את קצב הגידול, ןלמקם את עצמנו כמי שמובילים את התחום. אנחנו מתקדמים מאוד מהר, וממשיכים כל שנה לגדול משמעותית". לדבריו עיקר ההתמקדות הוא בשוק האמריקאי, והחברה מצפה לשלש את הכנסותיה, בהיקף של מיליוני דולר, עד לסוף השנה.

סיימפליפיי הוקמה בשנת 2015 על ידי עמוס שטרן, בכיר לשעבר ביחידת הסייבר של צה"ל ובאלביט, אלון כהן, עובד אלביט ויחידות סייבר במערכת הביטחון וגרי פטקוב, בעל ניסיון רב בתחום הסייבר ופיתוח אלגוריתמים. כיום מעסיקה החברה קרוב ל-60 עובדים, 40 מהם במרכז הפיתוח בישראל. שטרן אומר כי כעת מבקשת החברה להרחיב את היקף הפיתוח ואת היקף המכירות ולשם כך היא מבצעת מהלכי גיוס בימים אלה, במטרה להגיע ל-80 עובדים עוד השנה. הדרך היא לבנות חברה מצליחה, וביזנס מצליח.

על פי דו"ח גרטנר "Innovation Insight for Security Orchestration, Automation and Response", כ-15% מן הארגונים, שצוות האבטחה שלהם מונה יותר מחמישה אנשים, ישתמשו בכלי SOAR עד לשנת 2020, לעומת פחות מ-1% בשנת 2017, דבר המוכיח שמדובר באחד הכלים החשובים ביותר בארסנל של צוותי סייבר. סיימפליפיי, הנהנית מההאצה בתחום, ומספר ההזמנות מלקוחות בשנת 2018, זינק ב-532% בעוד הגידול בחצי השנה הראשונה הגיע ל-350% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

החברה נמנעה מלפרסם את שמות הלקוחות שלה אך ציינה שבין הלקוחות חברת מוצרי צריכה בשווי של מיליארדי דולר וחברת תקשורת בינלאומית המדורגת על ידי פורבס כאחת מ-500 החברות המובילות בעולם. "סיימפליפיי עומדת בהבטחה הגלומה בשמה - היא מפשטת את פעילות האבטחה על ידי איחוד של אנשים, כלים ותהליכי הגנת סייבר, ומספקת את הבהירות הדרושה כדי לפעול בהחלטיות ובמהירות", כך אמר סאורב שארמה, שותף ב- Jump Capital .