אבי צבי לעובדי ערוץ 10: אל תמהרו לעזוב, תתאזרו בסבלנות

מנכ"ל רשת הגיע היום להיפגש עם נציגי ועד העובדים בערוץ 10, על רקע המיזוג המתוכנן בין ערוץ 10 לרשת 13 • ציין כי בחודש האחרון הוא נמנע מלגייס עובדים חדשים לרשת, אך הבהיר כי על חלק מהאנשים יהיה צורך לוותר

לוגו ערוץ 10
לוגו ערוץ 10

"התאזרו בסבלנות ואל תמהרו לעזוב" - זה היה המסר שהביא היום (ב') מנכ"ל רשת, אבי צבי, לוועד עובדי ערוץ 10. כפי שפורסם לראשונה ב"גלובס", היום הגיע צבי מלווה בעורכת דין חיצונית כדי להיפגש עם נציגי ועד העובדים ולהרגיע את החששות שלהם מפני המיזוג המתוכנן בין ערוץ 10 לרשת 13. בפגישה נכח גם מנכ"ל ערוץ 10, יוסי ורשבסקי.

לדברי דוד אוחיון, יו"ר ועד העובדים של ערוץ 10, עובדי הערוץ הביעו בפני צבי את החששות המלווים אותם מאז פרסום הידיעה על המיזוג הצפוי, וביקשו שבגוף הממוזג ייקלטו כמה שיותר עובדים. "כבר היום", מסביר אוחיון, "יש עובדים שנותנים שירותים במקביל גם לערוץ וגם לחברת החדשות. ביקשנו שאותה קבוצת אנשים תעבור מהערוץ לחדשות כדי שיוכלו להמשיך בתפקידם, וביקשנו שלאחר המיזוג יועברו לרשת כמה שיותר אנשים מאצלנו. אין לנו כוונה לקלקל או לפגוע במיזוג. אין לנו אינטרס לפגוע בחברים שלנו בחברת החדשות, אנחנו רק רוצים למקסם את המעבר של האנשים לגוף הממוזג".

כזכור, לפני שבועות ספורים, כשהתפרסמה הכוונה של ערוץ 10 ורשת להתמזג, הציע מנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי לעובדים לחפש מקומות עבודה חדשים. היום גם הוא וגם מנכ"ל רשת אבי צבי בחרו להשמיע אמירות אופטימיות יותר.

צבי הבהיר כי כוונתו לקחת כמה שיותר עובדים לגוף הממוזג. "אני ממליץ לכולם לחכות בסבלנות ולא למהר לעזוב", אמר לעובדים. "מהרגע שהממונה על ההגבלים תקבל החלטה, יהיה יותר קל לדבר". הוא סיפר כי בחודש האחרון הוא נמנע מלגייס עובדים חדשים לרשת, אך הבהיר כי על חלק מהאנשים יהיה צורך לוותר, והביע תקווה שכמות הפיטורים שיידרשו תהיה בשוליים; ואילו ורשבסקי הציע להם: "תקשיבו למי שאומר לחכות".

ועד עובדי ערוץ 10 מייצג 170 עובדים. הוועד מונה 9 אנשים: יו"ר דוד אוחיון, נועה שושני, רוני מנדלמן-פרט, מיכל פרנק, מיקי כהן, שחר הרפז, חן לנדא, הראל קורן ואיל חבאני.