רדהיל פרסמה תשקיף מדף לגיוס בהיקף 116 מיליון דולר

רדהיל צפויה לפרסם מחר את הדוח הרבעוני שלה • על פי הערכות בשוק, היא תפרסם בימים הקרובים את תוצאות הניסוי בתרופה שלה למחלת הקרוהן

מנכ"ל רדהיל דרור בן אשר / צילום: אריק סולטן
מנכ"ל רדהיל דרור בן אשר / צילום: אריק סולטן

רדהיל ביופארמה, המפתחת ומשווקת תרופות למערכת העיכול, פרסמה תשקיף מדף לגיוס של 116 מיליון דולר. התשקיף מתפרסם במקביל לציפייה של השוק לתוצאות הניסוי המוביל של החברה בתרופה למחלת קרוהן, אותן היא אמורה לפרסם בשבועות הקרובים, ועל פי השמועות בשוק - כבר בימים הקרובים. החברה מסרה בעבר כי לא תגייס הון עד פרסום התשקיף, אולם סביר מאוד להניח כי תגייס הון מיד לאחר פרסום התוצאות, בעיקר אם אלה יביאו לעליה במניה. הדו"ח הרבעוני של החברה צפוי מחר.

מניית רדהיל  נופלת כעת במסחר והחברה נסחרת לפי שווי של כ-730 מיליון שקל בתל אביב (כ-203 מיליון דולר).

גם לאחר פרסום תוצאו הניסוי, ובמידה ויהיו מוצלחות, ככל הנראה תצטרך החברה לבצע ניסוי נוסף מאשש בטרם תוכל לשווק את המוצר שלה בארה"ב.

ברבעון הראשון של 2018 רשמה רדהיל הכנסות של 2.4 מיליון דולר משלושה מוצרים שרכשה בשנה האחרונה בתחום העיכול, אשר אמורים להוות פלטפורמה שיווקית למוצר הקרוהן ומוצר נוסף בתחום הטיפול בחיידק ה-ה. פילורי. ההפסד התפעולי עמד על 10 מיליון דולר וקצב השריפה עמד על 9.5 מיליון דולר. נכון לסוף הרבעון הראשון, היו לחברה 35 מיליון דולר בקופה.