שכר מנכ"ל קורנית החדש: 110 אלף שקל בחודש

רונן סמואל יחליף בעוד מספר ימים את גבי זליגסון, לאחר 4 שנים בתפקיד המנכ"ל • שכרו זהה לזה של קודמו, וכן יהיה זכאי לבונוס של עד 7 משכורות חודשיות בכפוף לעמידה ביעדים, ולמניות חסומות בסך 700 אלף ד'

בעוד מספר ימים ייכנס רונן סמואל רשמית לתפקיד מנכ"ל חברת קורנית דיגיטל, ויחליף את גבי זליגסון שפורש אחרי כארבע שנים. באסיפת בעלי המניות של קורנית שנערכה ביום חמישי אישרו בעלי המניות את תנאי ההעסקה של המנכ"ל החדש. סמואל יקבל מקורנית שכר חודשי של 110 אלף שקל - זהה לשכר של קודמו בתפקיד זליגסון. במקביל הוא יהיה זכאי לבונוס של עד 7 משכורות חודשיות בכפוף לעמידה ביעדים שנתיים אשר ייקבעו על-ידי הדירקטוריון, ויכללו יעדי הכנסות, רווח גולמי ורווח תפעולי. בונוס נוסף, בגובה של עד 5 משכורות חודשיות, יינתן לסמואל במקרים מיוחדים או בזכות עקיפה של היעדים שנקבעו.

אם אחד הצדדים (החברה או המנכ"ל) יחליטו לסיים את הסכם ההעסקה, סמואל זכאי לתקופה של 60 יום בה יקבל את שכר הבסיס שלו, והחל מהשנה השלישית לכהונתו בתפקיד, התקופה תתארך ל-90 יום.

עם כניסתו לתפקיד, סמואל יקבל מקורנית הקצאה חד-פעמית של מניות חסומות בשווי של 700 אלף דולר, על בסיס מחיר המניה באותו יום. המניות החסומות יבשילו לאורך תקופה של 4 שנים, כאשר בשנה שלאחר ההקצאה יבשילו 25% מהמניות החסומות, ולאחר מכן יבשילו 6.25% מהמניות מדי רבעון במשך 12 רבעונים.

תנאי העסקתו של מנכ"ל קורנית
 תנאי העסקתו של מנכ"ל קורנית

פיצוי בגין עלויות הרילוקיישן 

מעבר לכך, סמואל יהיה זכאי לקבל מהחברה הקצאה שנתית של מניות חסומות החל מאוגוסט 2019, בשווי של 400 אלף דולר. גם במקרה זה, המניות החסומות יבשילו כעבור שנה (25%) ומדי רבעון לאחר מכן (6.25%).

נוסף על כך סמואל יקבל מהחברה תשלומים מסוימים הקשורים להצטרפותו לקורנית, כולל פיצוי בגין העלויות שנגרמו לו בשל הרילוקיישן - קורנית מנוהלת מישראל, בעוד שבתפקידו האחרון סמואל ניהל עבור HP אינדיגו את הפעילות באירופה, ממקום מושבו בספרד.

קורנית   מייצרת מערכות דפוס דיגיטליות תעשייתיות לצורך הדפסה על בדים ופריטי לבוש, והיא נסחרת בנאסד"ק בשווי של 655 מיליון דולר. באסיפה אישרו בעלי המניות גם הצעות נוספות שהיו על הפרק, וביניהן מינוי מחדש של דירקטורים, שאחד מהם הוא יובל כהן מפורטיסימו, המכהן כיו"ר קורנית. פורטיסימו מחזיקה ב-13.3% ממניות החברה בשווי נוכחי של כ-87 מיליון דולר, לאחר שבשנה שעברה מכרה בשתי הצעות מכר מניות של החברה תמורת כ-180 מיליון דולר.