זכורות ואהובות: הפרסומת ל-yes שברה את השיא של השיאנים

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת בכיכובם של סטפן ואמילי הייתה האהובה והזכורה ביותר השבוע • ספרינג הוא הקמפיין המושקע ביותר עם 1.3 מיליון שקל

סטפן בקמפיין yes / צילום מסך
סטפן בקמפיין yes / צילום מסך

אחת לתקופה מגיעה פרסומת שרושמת שיאי אהדה חריגים. כזאת הייתה הפרסומת של בזק בכיכובו של עומר אדם ששר את השיר "בוקר טוב", כאלה היו הפרסומות של שני כהן ל-9 מיליון. אבל נראה כי הפרסומת החדשה של yes - "קומסי קומסה" בכיכובם של סטפן ואמילי ובאמצעות משרד הפרסום מקאן תל-אביב - מצליחה לשבור את השיאים של השיאנים בדירוג הפרסומות הזכורות והאהובות

כך, שיעור האהדה לפרסומת של yes גבוה בכ-32% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.8%; והיא גם הזכורה ביותר עם שיעור זכירות הגבוה בכ-30% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.9%. 

זכורות ואהובות 19-7-18
 זכורות ואהובות 19-7-18

בנוסף, הקמפיין לספרינג באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי הוא המושקע ביותר השבוע, עם היקף השקעה שעומד לפי נתוני יפעת בקרת פרסום על 1.3 מיליון שקל.

עוד עולה מנתוני יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 612 - נמוך ממספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (680). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-35.1 מיליון שקל - גבוה מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר (33.4 מיליון שקל).