טלרד: חוזה עם משרד הביטחון בהיקף עד 60 מיליון שקל בשנה

מגלקום, חברה-בת בבעלות מלאה של טלרד, חתמה על הסכם לביצוע עבודות אספקה, התקנה ותחזוקת תשתיות תקשורת נתונים בבסיסי צה"ל

רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד / צילום: יונתן בלום
רן בוקשפן, מנכ"ל טלרד / צילום: יונתן בלום

חברת טלרד נטוורקס , אותה מוביל המנכ"ל רן בוקשפן, חתמה על חוזה מול משרד הביטחון, שעשוי להגיע להיקף משמעותי. טלרד דיווחה הבוקר (ג') כי מגלקום, חברה-בת בבעלות מלאה של החברה, חתמה על הסכם לביצוע עבודות אספקה, התקנה ותחזוקת תשתיות תקשורת נתונים בבסיסי צה"ל, בהיקף כספי של עד כ-60 מיליון שקל לשנה.

העבודות יבוצעו על בסיס הזמנות שיוצאו מעת לעת על-ידי משרד הביטחון ועל-פי מפרט וכתב כמויות שהוסכם בין הצדדים במסגרת משא ומתן. ההתקשרות תסתיים ב-30 ביוני 2019.

טלרד עוסקת בפיתוח ובמכירת מוצרים לרשתות תקשורת אלחוטית בפס רחב ושירותי הקמה ותחזוקה לרשתות ומפעילי תקשורת וכן פועלת בתחום תכנון והקמת תשתיות של מערכות תקשורת ו-IT. פעילותה מתנהלת בעיקר מחוץ לישראל, יש לה כ-1,000 לקוחות, והיא מעסיקה כ-900 עובדים.

החוזה הנוכחי מצטרף לשני חוזים גדולים עליהם דיווחה החברה בפברואר השנה - אז זכתה טלרד במכרז לביצוע פרויקט תחזוקת רשת תקשורת סלולרית עבור מפעיל תקשורת בצ'ילה, בהיקף של כ-16 מיליון דולר, וב-3 פרויקטים בפרו בהיקף כולל של כ-15 מיליון דולר.

את הרבעון הראשון השנה סיימה טלרד עם שיפור של 4% בהכנסות לעומת הרבעון המקביל אשתקד, לרמה של כ-33 מיליון דולר. בשורה התחתונה, עם זאת, הציגה החברה צניחה 81% ברווח הנקי לכ-678 אלף דולר, עקב גידול בעלויות והוצאות שונות.

טלרד הונפקה בבורסה בחודש מאי 2017, אז גייסה 75 מיליון שקל, לפי שווי של 340 מיליון שקל "אחרי הכסף" (במחיר של 6.5 שקלים למניה). במקביל, בעלת השליטה, קרן פורטיסימו, ובעלי המניות הנוספים בחברה (דסק"ש והמנכ"ל, רן בוקשפן), מכרו עוד 24% ממניות החברה בכ-75 מיליון שקל.

מאז ההנפקה נחתך שוויה של טלרד בבורסה ביותר מ-50% (כולל עלייה של 1.2% היום) על רקע אכזבת המשקיעים מהתוצאות שהציגה החברה, וערכה של החברה הצטמק לכ-154 מיליון שקל.