נעילה חיובית בוול סטריט; ה-S&P 500 בשיא, אמזון קפצה

השוקים הגיבו לתוצאות המעורבות של הבנקים הגדולים ביום הראשון לעונת הדוחות • ג'יי.פי מורגן דיווח על גידול של 18.3% ברווח הנקי ברבעון השני, לרמה של 8.32 מיליארד דולר, 2.29 דולר למניה, ב-7 סנט מעל צפי האנליסטים • וולס פארגו החמיצה את התחזיות

השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק
השור של וול סטריט / צילום: שאטרסטוק

יום המסחר בבורסות של ארה"ב (ו') ננעל בעליות ביומו האחרון של שבוע המסחר, זאת לאחר העליות החדות שנרשמו אתמול. עונת הדוחות נפתחה היום עם פרסום דוחות של 3 בנקים מובילים. ה-S&P 500 הגיע לשיא של 4 חודשים לרמתו הטובה ביותר מאז חודש פברואר, כשהמנייה הבולטת של היום היא אמזון שזינקה.

 

השוקים מתאוששים לאחר העצבנות ששררה ברחבי העולם לאור הודעת טראמפ השבוע על הטלת מכסים נוספים בסך 200 מיליארד דולר על מוצרים מיובאים מסין. אתמול, עם זאת, אמרו שרים בכירים בשתי המדינות כי יש לחדש את המו"מ בין הצדדים במטרה להגיע להבנות, מה שהוריד את מפלס החששות בקרב משקיעים מהסלמה של המצב.

היום לא התפרסמו נתוני מאקרו חשובים - בשעה 17:00 התפרסם נתון מדד סנטימנט הצרכן של אונ' מישיגן לחודש יולי, שהיה צפוי לעמוד ברמה של 98.2 נק' אולם הנתון הסופי עמד על 97.1 נק'.

כאמור, עונת הדוחות לרבעון השני התחילה היום "רשמית", כששלושה בנקים גדולים - וולס פארגו , סיטיגרופ  וג'יי.פי מורגן - פרסמו את תוצאותיהם לפני פתיחת המסחר. 

וולס פארגו החמיצה את התחזיות, לאחר שפורסם כי הרווח של רבעון השני של השנה עומד על 5.19 מיליארד דולר, 0.98 דולר למניה. זאת לאחר שהצפי עמד על רווח של 1.12 דולר למניה. הרווח ברבעון השני של שנת 2017 עמד על 5.86 מיליארד דולר.

ג'י.פי מורגן צ'ייס  דיווח על גידול של 18.3% ברווח הנקי ברבעון השני, לרמה של 8.32 מיליארד דולר, 2.29 דולר למניה, ב-7 סנט מעל צפי האנליסטים

מניות הטכנולוגיה הזניקו אתמול את הנאסד"ק לשיא כל הזמנים, כשהמניות הכבדות כמו אמזון , פייסבוק  ומיקרוסופט  טיפסו לשיאים חדשים, רגע לפני תחילת עונת פרסום הדוחות לרבעון השני של השנה. אמזון המשיכה לטפס ורשמה היום שוב שיא של כל הזמנים.