הנקראות ביותר

Yellow משיקה אפליקציית ארנק דיגיטלי באמצעות חברת מינט

לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות ● את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס

Yellow /  צילום: יחצ
Yellow / צילום: יחצ

לא לעתים קרובות רואים מהלך שיווקי שהוא תולדה של שימוש בשתי קבוצות פרסום גדולות. אך זה מה שקורה במהלך אפליקציית הארנק הדיגיטלי שמשיקה Yellow.

את האפליקציה, שמאפשרת לשלם על הקניות והדלק באמצעות באופן דיגיטלי תוך צבירת כסף על כל רכישה, פתחה חברת הטכנולוגיה מינט שבבעלות סוכנות הפרסום פובליסיס. את הקמפיין שמלווה את המהלך יצר עבור החברה משרד הפרסום מקאן תל-אביב שמטפל בתקציב הפרסום של yellow. 

את הרעיון לאלפליקציה הגו במקאן ת"א שמלווה את yellow ומטפל בתקציב הפרסום שלה. מינט מקבוצת פובליסיס נבחרה בתום הליך של מכרז להפוך את הרעיון למציאות.

צילום מסך מתוך האפליקציה של ילו
 צילום מסך מתוך האפליקציה של ילו

עקבו אחרינו ברשתות
רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
אני מאשר/ת קבלת תוכן פירסומי מגלובס
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של השבוע
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
לכתבה הקודמתרמי יהודיחה ינהל את קמפיין אסף זמיר לראשות עיריית ת"א