מי המנהלים שניחשו את תוצאות חצי גמר המונדיאל?

וגם: חגיגה קרואטית באומן 17

צרפת וקרואטיה ייפגשו ביום ראשון במוסקבה בגמר במונדיאל שיסכם חודש של טורניר יוצא מן הכלל. בימים האחרונים אתגרנו כאן כמה מהמנכ"לים והמנכ"ליות בניסיון לנבא מי יהיו אלה שיעפילו לגמר. המשימה התבררה כלא פשוטה בכלל - וקשה היה למצוא כאלו שהצליחו לפגוע בזהות שתי הפינאליסטיות.

השאלה שהוצבה בפני המנהלים והמנהלות (מתחומים שונים ומגוונים) הייתה פשוטה: מי תנצח במפגש חצי הגמר בין בלגיה לצרפת, ומי תנצח בחצי הגמר השני בין אנגליה לקרואטיה.

שימו לב - הבאנו בחשבון רק את מי שהשתתפו והציעו את שני הניחושים. בסך הכל היו 12 כאלו: אילן צחי, מנכ"ל קבוצת זאפ; כרמית דותן, מנכ"לית חוליו; עדי כהן, מנכ"ל טיב טעם; ניר אמזל, מנכ"ל HAP ישראל; אלי כהן מנכ"ל תרמוקיר תעשיות; סמדר אשכנזי ריוויט, מנכ"לית סטודיו C; אלון גת, מנכ"ל אלרגן ישראל; עו"ד דיין, מנכ"ל מרכז הירידים בתל אביב; יגיל וויט, מנכ"ל אלקטרה מיזוג אוויר; קרן שתוי, מנכ"לית קבוצת הולמס פלייס; רונן כץ, מנכ"ל ובעלי סקי דיל ודוד זהבי מנכ"ל משותף באורבן נדל"ן.

המשכנו עם שיטת הניקוד מהשלבים המוקדמים שקבעה 3 נקודות לזיהוי הקבוצה שתעפיל לחצי הגמר בכל משחק, ועוד 2 נקודות על ניחוש של תוצאה נכונה - בסה"כ כל מנהל יכול היה לצבור 10 נקודות.

אחרי שקלול התוצאות התברר כי חמישה מנהלים הצליחו לפגוע בול בזהות שתי העולות לגמר - צרפת וקרואטיה: כרמית דותן, רונן כץ, רובי גינל, עמי שם טוב ודוד זהבי. רק שני מנהלים הצליחו לפגוע נכון בתוצאה בה יסתיים משחק: אלון גת שהימר על ניצחון של 1:0 לצרפת, ודוד זהבי שהימר על ניצחון 2:1 לקרואטיה על אנגליה.

בשקלול הנקודות המלא של תוצאות המשחקים המנהל שצבר הכי הרבה נקודות הוא זהבי, מנכ"ל משותף באורבן נדל"ן, עם 8 נקודות מתוך 10 אפשריות בזכות שני ניחושים נכונים על העולות לגמר ועוד ניחוש של תוצאה מדויקת. במקום השני מדורגים ארבעה מנהלים שצברו 6 נקודות כל אחד - כרמית דותן, רונן כץ, רובי גינל ועמי שם טוב.

את המקום האחרון תפסו שלושה מנהלים, ששמם שמור במערכת, שצברו אפס נקודות אחרי שהימרו על גמר בין בלגיה לאנגליה. נראה שאנחנו כבר מוכנים לגמר הגדול - של המונדיאל וגם של הניחושים. 

רובי גינל / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים
 רובי גינל / צילום: דוברות התאחדות התעשיינים

חגיגה קרואטית באומן 17

במשחק חצי גמר המונדיאל בו הביסה קרואטיה את אנגליה, צפו מוזמני חברת טריגו נדל"ן וסיטיאל השקעות, על מסך ענק במועדון האומן 17. באורחים: איציק תמיר, לשעבר מנכ"ל קוקה קולה ישראל והיום נשיא טריגו נד"לן; אבנר קז, מבעלי השליטה בקבוצת הרכב מאיר; מאיה פישל רוסו, אשר הגיעה ללא בן זוגה, כדורגלן העבר הקרואטי ג'ובאני רוסו, בזמן שהוא העביר את הערב באולפני "כאן" (וסיים אותו במצב רוח מרומם במיוחד); האדריכל אילן פיבקו, בעלים ומייסד פיבקו אדריכלים; שירלי מישאל, מנהלת עסקים אגף נדל"ן ותשתיות בבנק דיסקונט ואחרים. המארחים הגאים שהודו על כך שהזמינו את פישל רוסו: רון נובוטני, טל פרץ וגל פאר, השותפים בטריגו נדל"ן ויוסי לחיאני, בעלי סיטיאל השקעות.

גל פאר, יוסי לחיאני, אילן פיבקו ומאיה פישל רוסו / צילום: אילן נתן
 גל פאר, יוסי לחיאני, אילן פיבקו ומאיה פישל רוסו / צילום: אילן נתן