"קומסי קומסה" של yes - בראש הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת, באמצעות משרד הפרסום מקאן ת"א ובכיכובם של סטפן והילדה "אמלי", כובשת את ראש הדירוג בשבוע הראשון להשקה

סטפן בקמפיין yes / צילום מסך
סטפן בקמפיין yes / צילום מסך

בשבוע הראשון שלה בטלוויזיה, הפרסומת החדשה של yes, שזכתה לשם "קומסי קומסה", מדורגת בראש דירוג הפרסומות הזכורות והאהובות עם שיעורים גבוהים במיוחד בשני הפרמטרים. בפרסומת, שהפיק משרד הפרסום מקאן תל-אביב, מככב האומן סטפן לגר בקליפ קצבי ומשעשע כשלצידו "הילדה של yes" - אמלי.

במקאן "חיממו את הפרסומת" ברשתות החברתיות כשבוע לפני העלייה לאוויר בטלוויזיה, מה שהביא למודעות גבוה עוד טרם העלייה עצמה. הפרסומת רושמת שיעור זכירה זהה לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.7%.

השיר התקבל ברשת בזרועות פתוחות וגרף עד כה 5.1 מיליון צפיות. גם הפרסומת עצמה זכתה לקבלת-פנים מרשימה עם 600 אלף צפיות תוך 4 ימים.

שיעור האהדה לפרסומת של yes גבוה בכ-23% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 26.2%. הקמפיין המושקע ביותר הוא של בנק מזרחי-טפחות, שהופק על-ידי משרד הפרסום ראובני-פרידן. היקף ההשקעה בקמפיין עומדת על כ-1.2 מיליון שקל.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עומד על 680 - דומה למספר הפרסומות ששודרו בשבוע שעבר (679). סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים עומד על כ-33.4 מיליון שקל, נמוך במעט מהתקציב הכולל שהיה בשבוע שעבר, שעמד על 34.7 מיליון שקל.

זכורות ואהובות
 זכורות ואהובות