נעם דורון ימונה לסמנכ"ל המבצעים החדש של אל-על

קברניט דורון, שייכנס לתפקיד ב-15 בספטמבר 2018, יחליף את קברניט הראל חלמיש

נעם דורון / צילום: סיון פרג'
נעם דורון / צילום: סיון פרג'

קברניט נעם דורון מונה לסמנכ"ל המבצעים של אל-על. דורון ייכנס לתפקידו ב-15 בספטמבר 2018 ויחליף את קברניט הראל חלמיש, היוצא לגמלאות בתום 25 שנות שירות באל-על ושנתיים בתפקידו הנוכחי.

דורון החל את עבודתו באל-על ב-1993. הוא בעל תואר ד"ר ברפואת שיניים מהדסה ירושלים, בוגר קורס טייס של חיל האוויר במגמת קרב. דורון שימש במגוון רחב של תפקידים בחברה, לרבות מנהל פרויקט קליטת מטוס 787 באל-על מטעם אגף מבצעי אוויר, מנהל תכנון ותפעול ומנהל צי 767.

חלמיש עובד בחברת אל-על משנת 1993. הוא נשוי, אב ל-4 ילדים וסב ל-9 נכדים, בוגר תואר שני בגיאוגרפיה ומדעי המדינה. הוא שימש במגוון תפקידים בחברה, לרבות טייס ראשי ומנהל צי 737, ראש אגף שירות בטיסה, מנהל שירות ומבצעים צפון אמריקה ועוד.

גונן אוסישקין, מנכ"ל אל-על, אמר היום (ד'): "אני מבקש להודות להראל חלמיש על תרומתו לחברה במשך שנים רבות ובעיקר על תקופת כהונה בת כשנתיים כסמנכ"ל מבצעי אוויר, בהן הפגין יושרה ומקצועיות גבוהה והוביל מהלכים שעדיין בעיצומם, לרבות הכנה לחוק המנוחה החדש (FTL), קליטת מטוסי הדרימליינר 787 החדשים ועוד".

אוסישקין בירך את קברניט נעם דורון לרגל המינוי: "אני מאמין ביכולותיו של קברניט נעם דורון ובטוח כי לאור הניסיון הרב שהוא מביא עמו, כמו גם אישיותו, יתמודד בהצלחה עם האתגרים העומדים בפנינו ויבצע תפקיד מרכזי זה בחברה על הצד הטוב ביותר".