הבורסה באיטליה ביקשה מיובנטוס הבהרות על "סוגיית רונאלדו"

המועדון שנסחר בבורסה של מילאנו מאז 2001 התבקש לספק הסברים ל"אירוע מהותי" – רכישתו של הכוכב הפורטוגלי • מניית המועדון זינקה ב-31% מאז הפרסומים בתקשורת

כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס
כריסטיאנו רונאלדו / צלם: רויטרס

הספקולציות סביב מעבר אפשרי של כריסטיאנו רונאלדו מריאל מדריד ליובנטוס הגיעו גם להנהלת הבורסה באיטליה. בבורסה האיטלקית במילאנו, שם נסחרת יובנטוס ( JUVE:IM), פנו לראשי הקבוצה האיטלקית בבקשה לקבל הבהרות סביב אפשרות רכישתו של הכוכב הפורטוגלי.

בבורסה מתייחסים למעבר של רונאלדו כ"אירועי מהותי" - גם במסגרת ההוצאה הכספית הצפויה וגם במסגרת ההשפעה העתידית שלו על המועדון. על פי פרסומים בתקשורת צפויה האלופה האיטלקית לשלם לפחות 100 מיליון אירו עבור השחקן.

במכתב בן ארבע שורות ששלחה יובנטוס אתמול (שישי), בתגובה להנהלת הבורסה, היא לא הכחישה את האפשרות שרונאלדו יגיע למועדון, אבל השאירה את הערפל המתבקש סביב העניין: "בתגובה לבקשה של ועדת הפיקוח על הבורסה, ובהתאם לפרסומים השונים בתקשורת, מועדון הכדורגל יובנטוס מציין, כי במסגרת חלון ההעברות המועדון בוחן אפשרויות שונות בשוק, ויעדכן כפי שנדרש על פי החוק בזמן ובהתאם לסגירה של אותן עסקאות".

מאז פורסמה לראשונה השבוע האפשרות של רכישת רונאלדו זינקה מניית יובנטוס ב-31%, ונכון לסוף השבוע היא נסחרת עבור 0.88 אירו למניה.

יובנטוס נסחרת בבורסה של מילאנו (33% ממניות המועדון) מאז דצמבר 2001. בסך הכול שלושה מועדונים איטלקיים נסחרים בבורסה.