הוט | בלעדי

הוט נכנסת לתחום הפרסום: תשתף פעולה עם ארטימדיה

לראשונה מאז שהתחילה את פעילותה בישראל, הוט נכנסת לעולם הפרסום ותשתף פעולה עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה • התוכן הראשון שעליו הוט תגיש פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS"

קמפיין הוט / צילום מסך
קמפיין הוט / צילום מסך

לראשונה מאז החלה לפעול בישראל, הוט נכנסת לתחום הפרסום. ל"גלובס" נודע כי החברה תשתף פעולה עם עם רשת הפרסום הפרוגרמטי ארטימדיה, שתספק לה פלטפורמה הכוללת מערכת ניהול תוכן ומערכת הגשת פרסומות. התוכן הראשון שעליו יוגשו פרסומות יהיה התוכנית "IT GIRLS".

להוט יש תכני מקור המיוצרים עבורה באופן בלעדי, אך עד עתה ניתן היה לצפות בהם בעיקר על-ידי תשלום של דמי מנוי - או מנוי טלוויזיוני או מנוי לפלטפורמת הטלוויזיה האינטרנטית של החברה שהוקמה רק לפני כשנה וחצי. דרך נוספת לצפות בתכנים הייתה במסגרת שיתוף-פעולה שיש להוט עם אתר ynet, או ביוטיוב. 

החיסרון בפורמט התקשורת הזה הוא היעדר יכולת לבצע מוניטיזציה. כלומר, לקבל ולנתח אינפורמציה לגבי אותם קהלים שלא מעוניינים לשלם דמי מנוי. כיום הידע הזה מצוי אצל גוגל שמפעילה את יוטיוב ואצל ynet.

החיבור עם ארטימדיה מחזק את היכולת של הוט להנגיש את התוכן שלה לקהלים נוספים שאינם מעוניינים לשלם דמי מנוי אך מוכנים לצפות בפרסומות, וכן לשמר אצלה את הידע שמצטבר עליהם כתוצאה מנתוני הגלישה שלהם.

החיבור תורם גם לארטימדיה שמנסה למצב את עצמה מאז הקמתה כמי שמחזיקה עבור מפרסמים בגישה לכל תכני הווידאו-פרימיום בישראל. ארטימדיה משווקת את מלאי הווידאו של רוב האתרים הגדולים כמו וואלה ומאקו, אבל עד כה היא לא יכלה להציע להם גישה לתכנים של הוט שנחשבים לפופולריים מאוד בקרב קהלים רחבים.

יש להניח כי הבחירה להתחיל את שיתוף-הפעולה עם התוכנית "IT GIRLS" איננה מקרית. התוכנית פונה במוצהר לקהל יעד צעיר מאוד שצריכת תוכן ברשת היא האלטרנטיבה המועדפת עבורו. היא נחשבת לאחת התוכניות המובילות של ערוץ הוט בידור ישראלי, ויש לה כ-100 אלף עוקבים באינסטגרם וכ-9 מיליון הזמנות ב-VOD.